downloaden windows 10

karin-m56 schreef op 24.12.2015 om 11:58 uur

Hallo Magix info,

Heb mijn PC naar Windows 10 gezet.

Haha nou doet mijn programma het niet meer.

Hij vraagt om een serienummer? Geen idee waar/wat dat is.

Zal wel een nieuwe driver moeten downloaden, waar vind ik die.

Heb mijn film via Grabster AV350MX binnen gebracht en werk met Magix Video Easy versie 3.0.1.50 (UDAA)

alvast bedankt

Vriendelijke Groeten Karin

Reacties

RiViS schreef op 24.12.2015 om 17:32 uur

Hij vraagt om een serienummer? Geen idee waar/wat dat is.

Als je programma bij Magix is geregistreerd, dan kun je dat hier vinden: http://www.magix.com/nl/  , klik daar rechts boven in de blauwe balk op het poppetje, log in, kies Volgende en daarna Mijn Producten.

groet,

Rijk

karin-m56 schreef op 25.12.2015 om 10:06 uur

Dank voor het reageren. 

Maar helaas Rijk.

Ik ben geregistreerd, want als ik dat wil doen zegt hij dat hij mij al kent.

Maar dan vraagt hij om mijn activeringscode?

Ik heb nog nooit een activeringscode gehad bij mijn software van Video Easy dat heb ik bij mijn Grabster AV350 gekregen. Software is trouwens van 2012.

Ik klik op poppetje, maar krijg geen "Mijn producten" te zien. Wel al mijn gegevens.

Fijne kerstdagen.

Karin

Voormalige gebruiker schreef op 25.12.2015 om 14:21 uur

Hallo Karin,

Lees deze topic eens door: http://www.magix.info/nl/vraag-over-activeren-video-deluxe-2014-na-herinstallatie.knowledge.1132612.html

Succes,

Rob

karin-m56 schreef op 25.12.2015 om 23:03 uur

Hallo Rob,

Bedankt voor je reactie.

Heb het verhaal gelezen, maar ik heb geen Video de luxe, ik heb video easy en heb nooit een code ingevuld.

Gratis meegeleverd met de grabster voor het binnen halen van de film op de PC en daarna te bewerken.

Vriendelijke groet Karin.

Voormalige gebruiker schreef op 25.12.2015 om 23:11 uur

Hallo Karin,

Inplaats van Video deluxe moet je Video Easy lezen. Want dit geld volgens mij voor alle Magix programma's.

Dat het programma om een activeringscode vraag is, omdat het programma de aantal activeringen heeft o0verschreden. Bij de eerste installatie van een Magix programma, krijg je 3 activeringen.  Je kan deze activeringscode gratis weer aanvragen.

Succes,

Rob

2x gewijzigd i.v.m. verbeterd antwoord

mi-bo schreef op 26.12.2015 om 12:29 uur

Hallo Karin,
het product wat u heeft is niet van origine MAGIX.
Lidl Of Aldi of Mediamarkt  heeft een omzetter op de markt gebracht zonder software en als partners heeft MAGIX een Vide Easy lite programma geleverd, zodat u de analoge beelden kan overzetten naar digitaal,
Dit programma is Windows  gevoelig net zoals de RUV programma’s van MAGIX wat onder Vista werkte zal niet meer onder Windows 10 werken dit komt omdat er geen drivers meer voor de verouderede producten worden gemaakt
RUV 8 of 8.1 werken heel goed samen met Windows 10
gr
Michael

karin-m56 schreef op 26.12.2015 om 13:58 uur

Hallo Michael bedankt voor je reactie.

Het software product wat ik heb zit bij de grabster AV350MX van Terratec. € 89,95

Dat is mij toen geadviseerd omdat ik windows 8.1 had.

Het komt niet bij de jouw genoemde bedrijven vandaan.

Ik werkte met Pinnacle 12 en/of Adobe premiere elements 11. Maar daar kan je de video,s niet mee binnen halen op de PC. Toen ik alle video,s op de PC had staan met de grabster, kon ik niet met de twee programma,s werken omdat het die bestanden niet kon. Dus toen maar met de software wat erbij in het doosje zat, want wat moest ik anders.

Ik heb inmiddels een nog niet bewerkte film kunnen openen en bewerken.

Maar de films die ik bewerkt heb en mee bezig ben niet, ook heb ik films met JPEG opgeslagen om meerdere film op een dvd te kunnen branden, die krijg ik dus ook niet open, heel vreemd.

Morgen ga ik weer even verder proberen.

Vriendelijke groet Karin

Voormalige gebruiker schreef op 26.12.2015 om 14:00 uur

​Hallo Karin,

Volgens mij gaat het hier om Magix Video Easy versie??  en niet over Grabster AV350MX.

Ik ben er vanuit gegaan dat je de computer naar Windows 10 heb geupdated en daarna Magix Video Easy (gekocht bij Magix) erweer opnieuw wilt installeren. Met als resultaat de vraag om de activeringscode.

Serienummer en activeringscode is niet hetzelfde. Het serienummer kan je vinden op www.magix.com bij mijn producten en de activeringscode moet je toch echt opnieuw aanvragen bij Magix Support, zoals eerder beschreven.

Succes,

Rob

Zie: http://www.terratec.net/details.php?artnr=10599#.Vn6RK4-cGHs en http://www.terratec.net/media/filer_public/magix_5_en.pdf

karin-m56 schreef op 27.12.2015 om 10:26 uur

Hallo Rob,

We drijven af geloof ik. Even in kort.

Ik heb een PC met windows 8.1. Toen heb ik al mijn film met Grabster AV350MX binnen gehaald op mijn PC en met de software van Magix  films mee bewerkt en op de PC opgeslagen met MPEG om drie film op een dvd te kunnen branden.

Toen kwam windows 10 die erop gezet.

Nu wil ik mijn MPEGfilm openen om drie film op een dvd te branden, en dat doet hij niet.

Hij kent die films niet meer in mijn software 3.0.1.50. Dus dacht ik, ik moet iets gaan downloaden zodat mijn software gaat samenwerken met Windows10.

Maar als er geen upates zijn voor mijn versie, dan  houdt het op.

En ga ik mijn onbewerkte nog maar ens doe.

Bedankt voor je antwoord en groeten Karin

Voormalige gebruiker schreef op 27.12.2015 om 10:54 uur

​Hallo Karin,

We drijven af, omdat er te veel ruis op de lijn zit.

Oké dan, we beginnen even opnieuw.

1. je ben van Windows 8.1 naar Windows 10 gegaan.

2. heb je toen Magix Video Easy 5 HD en Grabsterr opnieuw geinstalleerd?

3. Wat bedoel je met: :  " Mijn software 3.0.1.50" ?

4. In welk programma wil je de Mpeg films open en op DVD branden?

5. Welk programma vraag om een serienummer (Magix of Grabster)

6. op 25 december 10:036uur  antwoordde je aan Rijk: " Maar dan vraagt hij om mijn activeringscode?". Wat bedoel je hiermee.

Groet,

Rob

karin-m56 schreef op 27.12.2015 om 14:02 uur

Zo Rob jij hebt echt engelen geduld. Dank je wel.

antwoorden:

1. Ja ik ben van 8.1 naar 10 gegaan.

2. nee, ik heb niet mijn Magix Video Easy 5 HD opnieuw geinstalleerd,  want die heb ik niet, zie volgend antwoord.

Ik heb wel het dvdtje erin gedaan en op herstellen gezet? Dacht kan geen kwaad.

3. Mijn software is: Magix Video Easy 3.0.1.50 wat meegeleverd is in het doosje van de Grabster.

4. Volgens antwoorden hier op mijn eerdere vragen een tijd geleden, kan ik als ik drie korte filmpjes van +/- 10 minuten op een dvd branden, om ze achter elkaar te zetten in Magix Video Easy bewerken en dan branden op DVD. Maar dan moet ik er MPEG van maken en opslaan op de PC. Heb dat toen even geprobeerd en dat lukte.

Maar die krijg ik dus niet meer open in Magix Video Easy 3.0.1.50.

5. Nou omdat ik dacht als ik een update wil hebben voor windows 10 voor Magix Video Easy 3.0.1.50 ik dat ergens kon downloaden, maar toen gaf hij een melding dat ik een serienummer moest invullen. Helaas komt dat schermpje niet meer naar voren, en heb er ook geen printscreentje van gemaakt.

6. Rijk gaf aan dat ik via Magix.com om op het poppetje te drukken en daar je activeringcode te generen, en daar moet je een serienummer invullen? Maar dat heb ik dus niet, heb ik inmiddels begrepen, omdat ik een stukje software bij mijn Grabster heb gekregen, en niet het totale pakket.

Nou ik hoop dat het wat duidelijker is geworden.

Maar Rob ga er nu niet te veel tijd aan besteden hoor. Ik heb de ruwe versie van de films nog, begin ik gewoon opnieuw.

Bedankt voor alles Karin.

Voormalige gebruiker schreef op 27.12.2015 om 23:11 uur

​Hallo Karin,

Ik heb dit op het internet gevonden. http://www.shouldiremoveit.com/MAGIX-Video-easy-TERRATEC-Edition-48797-program.aspx . Misschien heb je hier wat aan.

Ga naar: http://www.magix.com/nl/ en klik op het poppetje rechtsboven. Je moet hier inloggen met je emailadres en wachtwoord. (zie afbeeldingen)

Succes,

Rob

PS. Ik vind het fijn als ik mensen, zoals jij, kan helpen.

karin-m56 schreef op 28.12.2015 om 10:43 uur

Wat lief Rob dat je gezocht hebt op internet voor mij. Je bent echt een wereld mens.

Maar dit vind ik heel eng , dit gaat over het verwijderen  ​van het porgramma.

Dat durf ik niet, ben al zolang met die stomme videobanden en films bezig, ben blij dat ik ze eindelijk op de PC heb staan. Straks haal ik mij weer wat op de hals, en kan ik weer niet verder. Die film die ik al heb bewerkt en MPEG van heb gemaakt zijn korte filmpjes, ik doe ze wel overnieuw. En anders dan maar een filmpje van 20 minuten op een dvdtje, jammer dan.

En wat het aanmelden betreft dat heb ik ook al gedaan, alleen "mijn producten" staat er dan niet tussen in dit rijtje.

Ik ga jouw heel erg hartelijk bedanken voor al jouw moeite en info die jij mij hebt gegeven. Dank je wel.

Vriendelijke groeten Karin. En een dikke pakkerd want die heb je wel verdiend.