Programma Red uw videos. (video-omzetter 3) Ooit, drie jaar geleden, met succes gebruikt. Nu bij het inlezen en installeren van programma van Magix-cd: foutmelding "gegevensfout (cyclische redundantiecontrole). Wat doe ik fout?
Ik zit blijkbaar in een loop. Mijn account, ik log in. Vraag download met opgave van het serie nummer. Magix zegt dat ik eerst mijn aankoop moet registreren. Als ik dat doe zegt Magix dat deze al is geregistreerd. Wat nu?
Hoera, ik ben er in geslaagd het 'red uw videos' programma te installeren! Maar nu is er nog volgende hindernis. Het systeem vraagt me het analoge opname-apparaat (in dit geval een VHS recorder) te verbinden met mijn pc. Dat doe ik maar blijkbaar is er geen 'verbinding' vermits ik niet 'verder' kan. Wat kan hiervan de oorzaak zijn?
Er klopt blijkbaar iets niet. Zie print screen. Ik krijg niet de mogelijkheid te kiezen composite of s-video zoals wordt getoond in het instructiefilmpje. Bijgevolg licht 'verder' niet op en kan ik dus niet verdere gaan. Wat kan hiervan de oorzaak zijn?