download versie of toch mijn eigen programma nu??

belinda.verlinden schreef op 18.04.2014 om 19:08 uur

Beste, Als ik mijn programma video delux 17 HD   terug gedownload heb op een nieuwe pc daar de andere crachte..    is het dan normaal dat er download versie op vermeld staat ??  ik heb nochtans  een eigen geregistreerd program..  Nu alle extra heb ik via help en gratis download gevonden maar wat ik ooit eerder staan had of gekocht heb ben ik dus kwijt ??  

Ben ik nu wel met mijn eigen programma op men nieuwe pc of moeten jullie daar nog eerst toestemming voor geven.  Daar het toch andere hardwaere is??

oude pc xp nieuwe   8.1   program      video deluxe 17 HD

Reacties

RiViS schreef op 19.04.2014 om 11:13 uur

Hallo Belinda,

Magix verkoopt de software in 2 uitvoeringen: op dvd en als download. De inhoud van deze programma's is het zelfde. Echter wordt bij de downloadversie in eerste aanleg niet het hele programma gedownload (dat zou heel lang duren), je kunt het compleet maken via Help / Gratis download.

Je kunt het programma gewoon weer registreren met je e-mail adres en de code. Waarschijnlijk zal (na inloggen) het programma melden dat het reeds is geregistreerd.

Vergeet niet om het programma ook (via Help) te actualiseren. Misschien lost dat ook je probleem op bij het branden. Maar zeker is dat niet, want in de compatibiliteitslijst van Windows 8 komt VdL17 helaas niet voor.

Je kunt dan ook nog proberen of je in het scherm Branden kunt kiezen voor Image recorder als brander, dan wordt er een bestand gemaakt dat je dan met een ander brandprogramma op dvd kunt zetten.

Paasgroet,

Rijk