download van extra programma's vdl 2016 plus

joswinteraeken schreef op 04.02.2016 om 09:48 uur

Beste Lezer,

Als ik de exstra programma's zoals Catooh wil downloaden dan kan ik deze niet krijgen en stuurt mij naar de winkel kar terwijl deze bij het programma in zit.

Hoe kan ik dat wel verkrijgen, of wat doe ik fout.

Groetjes, Jos

Reacties

magixagent schreef op 04.02.2016 om 12:24 uur

Hallo Jos,
de procedure is, ga naar Catooh kijk wat u wilt hebben doe dit in het mandje dan wordt betaling gevraagd of  voucher vul dit is en komt de prijs bestelling overeen met voucher kunt u het direct downloaden
gr
Harry

Voormalige gebruiker schreef op 11.02.2016 om 11:04 uur

​Hallo Jos,

Catooh is geen programma maar een soort webwinkel waar je producten kan kopen. Bij VDL 2016 heb je een Catooh-code gekregen en daar kan je een Bonuspakket met songs, video's en geluidseffecten gratis downloaden.

Heeft u nog vragen dan hoor ik dat wel.

Succes,

Rob

joswinteraeken schreef op 12.02.2016 om 14:26 uur

Hallo heren,

Bedankt voor de reactie's hier hoop ik mee te kunnen werken en ga zoeken waar ik de code kan vinden.

Met vriendelijke groet,Jos 

joswinteraeken schreef op 12.02.2016 om 14:39 uur

Beste lezer,

Ik heb gezocht op alles wat ik ontvangen heb maar ik kan geen code vinden voor Catooh.

Dus heb ik pech want ik zou niet weten waar ik me moest melden voor alsnog die te krijgen.

Groetjes Jos.

Voormalige gebruiker schreef op 13.02.2016 om 22:14 uur

Hallo Jos,

Deze staat in de aankoopmail die je van Magix heeft gekregen, samen met het serienummer.

De Catooh-Code begint met G2-XXXXX-XXXXX-XXXXX-XXXXX. Deze is eenmalig in te wisselen!!

Succes,

Rob