Dit keer geen videoprobleem maar een juridische vraag

sipke schreef op 25.01.2019 om 22:06 uur

Ik wil een stukje van google maps kopieren en dat in een filmpje verwerken. Technisch geen probleem, maar hoe lief zal google het vinden? De film zal op Youtube vindbaar zijn.

Reacties

mi-bo schreef op 25.01.2019 om 22:18 uur

@sipke

Beste Sipke.

Geen enkel probleem.

ik doe al jaren niets anders op mijn Website.

Mvg

Michael

mi-bo schreef op 25.01.2019 om 22:56 uur

@sipke

Beste Sipke.

wat wil U precies weten, ik geef antwoord op

Ik wil een stukje van google maps kopieren en dat in een filmpje verwerken. Technisch geen probleem, maar hoe lief zal google het vinden?

Nadat Ik U antwoord heb gegeven om 22.18 uur staat er een aanvulling bij,

Ik wil een stukje van google maps kopieren en dat in een filmpje verwerken. Technisch geen probleem, maar hoe lief zal google het vinden? De film zal op Youtube vindbaar zijn.

Mvg

Michael

Bol schreef op 25.01.2019 om 22:57 uur

Hallo Sipke,

Volgens mij, heeft Google per 16 juli 2018 de voorwaarden voor het gebruik van Google maps gewijzigd. Wat er precies is veranderd kan je hier lezen: https://www.searchuser.nl/blog/2018/07/17/heb-jij-een-google-maps-kaart-op-je-website-belangrijk-nieuws/

Of dit ook gevolgen heb voor de filmpjes die je op YouTube zet, daar weet ik het antwoord niet op. Maar voorzichtigheid is geboden.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 25.01.2019, 23:08, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-