Als je een DVD brand word deze altijd eerst weggescheven in: C:\gebruiker\gebruikersnaam \Documenten\MAGIX-projecten\Video deluxe Premium\Disc Images , daarna wordt deze op een DVD gebrand of als een ISO bestand.
Hallo Luc, je kan ook zorgen dat als je in Magix de sneltoets (Y) gebruikt dan krijg je de volgende window en daar stel je bij tabblad MAP bij disk image de map in waar de bestanden terecht komen. Wel natuurlijk zorgen dat wanneer je de eerste keer in het project even oplet waar je de export van het .iso bestand opslaat juist in die gekozen submap van je projectmap
Nog een klein vraagje: waar slaat mijn PC het gerenderde filmpje op dat klaar is om direct te branden met de functie: ALLES BEHOUDEN ,? Dit ingeval dat ik nog een DVD moet maken na enkele maanden, zodat ik niet meer hoef te renderen en alles op de tijdslijn te zetten.Uiteraard met mijn vroeger opgeslagen openingsmenu.
Als u een project via het brandmenu brandt op een DVD, dan wordt de gerendeerde film standaard opgeslagen in C:\gebruiker\gebruikersnaam \Documenten\MAGIX-projecten\Video deluxe Premium\Disc Images. De VOB bestanden kunt u dan wel op de tijdlijn van VDL zetten, maar niet meer op de gebruikelijke manier bewerken, zoals u gewend bent.
Wat ik meestal doe is het volgende:
start VDL en zet een vinkje bij: "Media naar projectmap kopiëren"
bij Projectfolder, kunt u aangeven in welke map uw project moet worden opgeslagen
Nu worden alle gebruikte bestanden, inclusief het MVP projectbestand opgeslagen in door uw opgeven map