DirectX11 upgraden naar DirectX11 3D

robert schreef op 28.04.2012 om 15:23 uur

Beste mensen, ik werk met Magix Video De Luxe 17 Plus. Als ik een tijdje met het programma werk krijg ik de mededeling : Hardware versnelling gedeactiveerd. Het progamma is daarna uiterst traag en loopt soms vast. Ook een andere instelling bij weergave opties helpt niet. Bij : Hulp: word geadviseerd om Direct 3D te installeren. Ik heb nu DirectX 11 Windows7 64bit Processor Intel Core i5. NVIDIA Grafische kaart GeForce GT 425 M. Weet iemand hoe en of je DirectX 3D kan downloaden zonder andere problemen te krijgen.

Groeten Rob Kentie

Reacties

lucky_me schreef op 29.04.2012 om 08:11 uur

Hallo

Hoogstwaarschijnlijk zal je bij programmainstellingen/tapblad "weergaveopties" onder videomodus gewoon moeten kiezen voor hardwareversnelling (direct3d). Indien je dit reeds deed en het probleem is niet opgelost zou ik onderstaande uitvoeren.

Ik heb hier even op gegoogled en vond terug dat waarschuwingen over direct 3d kunnen voorkomen door fouten in het register. Persoonlijk zou ik vooralleer iets te downloaden , eerst mijn register opkuisen en alle doodlopende links opruimen. Dit kan veilig en snel gebeuren. Zelf doe ik dat door Tune Up te downloaden (30 dagen gratis) en met de daarin beschikbare tools mijn register eerst op te ruimen en indien nodig ook te defragmenteren. Nadien verwijder ik het programma weer want ik vind dat dit programma mijn pc vertraagt.

Indien je nadien nog deze waarschuwing krijgt zou ik eerst een herstelpunt maken in windows (onder bureauaccessoires/systeemwerkset/systeemherstel) zodat ik steeds terug zou kunnen naar de huidige toestand en dan via google een link zoeken om direct 3d te downloaden. Laat je weten hoe het gegaan is?

succes

Luc

robert schreef op 04.05.2012 om 20:26 uur

Beste lucky,

Ik heb TuneUp gedownload en het register opgeruimd. Ik heb ook voor DirectX 11 een mail naar Sony support gestuurd, ik kreeg een mail terug, dat ik op mijn computer al DirectX 11 3D heb staan. Ik kreeg ook een Link met het nieuwste besturings programma voor mijn grafische kaart. Dat heb ik gedownload en tot nu toe werkt alles weer perfekt.

bedankt voor je aandacht.