Bedankt voor je reactie. Ik werk met VDL versie 11.0.3.0 (UDCI) en windows 7.
De film op de tijdlijn duurt ook maar een minuut. Op de tijdlijn laat hij bij het laden heel even de hele film zien en dan als hij klaar is, 1 minuut. Ik ben inmiddels al wat verder gekomen. Het lijkt er op dat hij een video van 20 gig misschien niet kan hebben. Zou dat kunnen?
Ik ben nu bezig om het Avi file te splitsen. Ik kan echter nergens vinden dat VDL een bepreking heeft met de grootte van de bestanden.
Het bestand blijft inderdaad intact en windows movie maker kan deze wel gewoon laden.
Het zijn oude video bandjes die ik via windows movie maker geimporteerd heb. Van 1992 t/m 2000. Daarna heb ik digitale video's die moeiteloos ingelezen kunnen worden.
Ik heb ook de instellingen van VDL weer op standaard gezet, omdat ik dacht dat ik misschien daar iets aan veranderd had.
Ik heb vroeger veel met Pinnacle gewerkt maar omdat de HCC Magxi aanraadde omdat dit pakket minder problemen geeft, ben ik hier op overgegaan, maar er nog niet helemaal in thuis.
Beste, Ter aanvulling op de goede antwoorden van Rob,
Welk programma gebruik je om analoge beelden te importeren naar de PC Digitaal.
een mooi hulp middel is een usb omzetter van MAGIX die juist voor je Vdl pakket is gemaakt
gr
Voormalige gebruiker
schreef op 04.08.2013 om 20:18 uur
Hallo Wilma,
Ik heb e.a. geprobeerd in VDL 2013 en heb ruim 40GB aan AVI bestanden ingeladen en zonder problemen afgespeeld.
Ook is het mogelijk om in VDL 2013 tot ca. 7uur film in te laden.
Als ik de specificatie leest, waarmee je werk, denk ik dat her gaat om VDL MX premium. Als dat zo is, kan je ook in VDL MX voor ca. 7 uur aan film inladen. Echter in de praktijk komt dit zelden voor. (Want niemand zit naar een 7 uur durende film te kijken)
Ik zou voor je probleem geen oplossing weten. Ik hoop dat er andere forumleden zijn, die een antwoord kunnen geven op jouw probleem.