Deel in een video versnellen

b.peet schreef op 11.09.2019 om 16:05 uur

Goedendag.

Sinds kort Video de Luxe Premium (2019) versie nummer is niet te vinden, ik gebruik Windows 10 op laptop Intel Core i5. Ik heb een deel van de video met de haken (markers) geselecteerd om dit sneller af te laten spelen, staat lichtblauw gemarkeerd boven in de tijdlijn; als ik in dat deel klik met of zonder Shift wordt de hele video geselecteerd en snel afgespeeld. Moet ik dat deel dan eerst voor en achter splitsen of zo, dan vloeit het niet meer zo lekker denk ik. Buiten dat merk ik ook dat in Storyboard slechts één beeld met de hele video staat behalve als ik wat gesplitst heb, dan staan er slechts drie beelden; moet de hele video daar dan niet laden zoals in de tijdlijn? Wie kan mij helpen? Vriendelijke groet Bas Peet, Hilversum.

Reacties

mi-bo schreef op 11.09.2019 om 16:47 uur

@b.peet

Beste Bas,

versie nummer kunt U vinden via hulp, over MAGIX vdl of Alt + Shift + F1

Als U via de storymodus werkt is het logisch dat U maar 1 beeld ziet mits U stukken verdeeld.

hierin kunt U weinig bewerken

Als U via tijdlijn modus werkt staat het gehele project op de tijdlijn.

onder Video Effecten vind U de mogelijkheid om beelden te versnellen of vertragen het gedeelte kunt U in de tijdlijn modus splitsen via de T toets aan het begin, en aan het einde ook weer splitsen met de T toets, dan het stukje activeren en is de mogelijkheid tot versnellen of vertragen

sc6

met vriendelijke groet

Michael

b.peet schreef op 11.09.2019 om 17:32 uur

Michael bedankt, snel beantwoord ook nog. Precies wat ik wilde weten, ik ga aan de gang. Groeten van Bas Peet, Hilversum.

mi-bo schreef op 11.09.2019 om 17:42 uur

@b.peet

Beste Bas,

Dank voor Uw Feedback.

heel veel montage plezier met het mooie MAGIX vdl product

Sc6

Met vriendelijke groet

Michael

Bol schreef op 11.09.2019 om 18:00 uur

Hallo Bas,

Hier nog een aanvulling op uw vraag. Als u een stukje film markeert met een blauwe lijn boven de film, dan kan u deze afspelen met de volgende afpeeltoetsen. zie afbeelding

Een tweede optie is, om bij het exporteren, alleen het blauw gemarkeerde te exporteren. Zet dan een vinkje bij "Alleen het gemarkeerde gedeelte exporteren".

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 11.09.2019, 18:34, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

b.peet schreef op 11.09.2019 om 20:39 uur

Dank je wel, vooral dat laatste vind ik nuttig. Groet van Bas Peet.