De zelf bijgevoegde audio bewerken

Videofilmen schreef op 02.08.2012 om 16:29 uur

Ik werk nu nog met Magix video delux MX plus (speciale editie)

Hoe kan ik de oudio of te wel dde muziek wat ik zelf erbij wil hebben,

bewerken, zoals de lijn hoger of lager zetten voor of meer of minder volume........???

Hallo ik zal me even nader voorstellen;

Ik ben Jos Geurts, en heb meerdere hobby's o.a. fotografie, alsook digitalevideo opnames

maken, en als ik zou moeten kiezen dan kies ik ook voor het laatste, want daar ligt dan toch

mijn hart. ik probeer dan ook bij elk evenment aanwezig te zijn, meld me wel eerst aan van te voren.

maar vaak krijg ik wel toestemming, maar niet altijd.

En dan vooral mijn kleinkinderen, dat is zoiets moois voor mij, en dan daarna  de montage dat vindt ik

ook echt super, maar dan moet wel alles correct werken. 

Reacties

bobbiaan schreef op 02.08.2012 om 17:36 uur

Beste ....,

Er zijn een aantal instuctie films in het programma geinstalleerd zoek die eens op en kijk die af. Dan leer je het allereerste begin van de mogelijkheden die het programma heeft.

Ga in het programma naar "HULP"en in het rolmenu ga je naar de filmpjes.Ook op internet staat het nodige waar je wat van kan leren. Ga naar www.bijspijkeren.nl

Cinecor schreef op 02.08.2012 om 22:35 uur

Als je met de rechter muisknop op de audiotrack klikt dan krijg je een menu met een aantal mogelijkheden om de audio te bewerken. Begin daar eerst maar eens mee om te experimenteren en kijk wat al die instellingen en bewerkingen voor resultaat opleveren. Zo'n ontdekkingstocht is de beste manier om je software te leren kennen en niet alleen iets willen weten op het moment dat je het nodig hebt of wil gaan gebruiken.

Dus vooral er veel tijd insteken om te leren!

Voormalige gebruiker schreef op 03.08.2012 om 18:54 uur

Beste kijk ook eens op deze, diverse voorbeelden ed.

http://www.cybershooting.nl/

mi-bo schreef op 04.08.2012 om 13:45 uur

een aanvulling op bobbiaan,

het is www.magixvdlbijspijkeren.nl

gr