De weergavemarker loopt niet

info309 schreef op 11.08.2014 om 12:39 uur

Ik heb Video deluxe 2014 premium. Vanaf deze uddate werkt de weergave marker niet en loopt elke film onregelmatig. Daar is niet mee te werken. Ik ben weer terug gegaan naar mijn vorige versie welke goed werkt. Maar dit lijkt me niet de bedoeling. Ik heb alle ideeën geprobeert, opnieuw instaleren resetten etc, niets helpt. Antwoord op deze volgens mij programmafout krijg ik niet van Magix of andere gebruikers. Nu komen er aanbiedingen van X6 maar daar ga ik niet op in als dit al niet verholpen kan worden. Wie heeft er nog een idee voor mij, of wie heeft het zelfde ondervonden met deze update. Ik hoor graag van iemand. Hans Saras.

Reacties

mi-bo schreef op 11.08.2014 om 14:17 uur

Beste Hans,
Als U een MAGIX programma installeer en een download update binnen haal en het programma opnieuw installeer zal het zonder de download update zijn, deze kunt U apart weer installeren via Uw download programma.
heeft U na het installeren van vdl 2014 Prem, via help, online activeren de download update geinstalleerd.
Dan het verhaal proX6 Is geheel in het Nederlands maar een 64 bits versie, en geen 32 bits zoals Uw vdl 2014 Prem werkt.
Ik ga horen hoe het werkt na de download

gr

Mido

info309 schreef op 11.08.2014 om 14:44 uur

Beste Mido,

Bedankt voor je reactie. Ik heb ook de download update via het download programma geinstalleerd, maar ook dat heeft niet geholpen.

Ik zou graag naar de mogelijkheden van X6 overstappen ik heb een 64 bits computer welke daar geschikt voor is. Maar zolang Magix mij geen antwoord geeft op mijn vraag ga ik niet verder investeren in een Magix programma.

Bedankt voor het meedenken en je advies.

Vr.Gr. Hans

Voormalige gebruiker schreef op 11.08.2014 om 17:01 uur

Beste Hans,

Ik gebruik VDL2013 / 2014 en VideoPro X6 64bits. Al deze programma's doen het bij mij goed. Natuurlijk komt het bij mij ook wel eens voor dat het programma niet doet wat het moet doen. Dit is meestal terug te voeren op de gebruiker en/of de configuratie van het systeem. Wanneer het een programmafout zou zijn, dan zouden er meerdere klachten moet zijn.

Wat je zou kunnen proberen is: ga naar de verborgen map C:/ProgrammaData/Magix/video deluxe 2014 premium/Videodeluxe.ini. Verwijdert of herbenoemt het Videodeluxe.ini bestand. Dit bestand wordt weer automatisch aangemaakt als u VDL2014 opnieuw opstart.

Succes,

Rob

Aanvulling 19:00uur

Hier een voorbeeld. http://www.magix.info/nl/wat-kan-de-reden-zijn-van-het-feit-dat.knowledge.1101073.html

mi-bo schreef op 11.08.2014 om 17:46 uur

Beste Hans,
het is momenteel vakantie tijd, en de technische support is volgende week dinsdag weer teug van vakantie.
Meedenkend op antwoord van Robvroe1, gezien wij als Freaken in bezit zijn van verschillende videobewerking materiaal ( verschillende versies) gebeurd het wel eens dat het niet allemaal lekker werkt, daar heeft een MAGIX gebruiker die 1 pakket heeft geen last van.
U kunt de download versie van ProX6 toch proberen evt. met alle mogelijkheden tot 30 dagen.
U ziet dat er genoeg wordt gereageerd op Uw oproep, m.a.w. hulp van vele kanten
succes
mido