Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 24.04.2014 om 18:34 uur

Beste,

Op hoeveel computers heeft u VDL staan? U kunt VDL maximaal op 3 computers te gelijk instaleren. Norton internet security heeft dit ook. Dus samengevat VDL heeft 3 licenties. Installeren op een zelfde computer kan volgens mij ongelimiteerd gedaan worden.

Volgens mij bedoelde Mi-Bo dit in uw eerdere vraag.

succes,

Rob

c.horsten schreef op 24.04.2014 om 20:08 uur

Geachte Robvroe,

Ik kan Magix VDL zo vaak installeren als ik wil. Maar op mijn computer lukt het maar niet. Ik kan VDL op de copmputer van mijn vrouw installeren ( reeds gedaan en werderom ge-deinstalleerd, tevens op mijn andere computer geinstalleerd, maar op de computer waar ik VDL op geinstalleerd wil hebben, lukt het niet.

NB: er is geen restrictie aan het installeren. (Dus 3x keer installeren is niet juist, het kan vaker)

Groet en dank

Voormalige gebruiker schreef op 24.04.2014 om 21:24 uur

Geachte Robvroe,

Ik kan Magix VDL zo vaak installeren als ik wil. Maar op mijn computer lukt het maar niet. Ik kan VDL op de copmputer van mijn vrouw installeren ( reeds gedaan en werderom ge-deinstalleerd, tevens op mijn andere computer geinstalleerd, maar op de computer waar ik VDL op geinstalleerd wil hebben, lukt het niet.

NB: er is geen restrictie aan het installeren. (Dus 3x keer installeren is niet juist, het kan vaker)

Groet en dank

Beste,

Je heb mijn nog niet beantwoord op hoeveel verschillende computers je VDL MX geinstalleerd heeft. Ook al deinstalleer je het van de computer. Magix onthoud wel dat het programma op computer heeft gestaan, ook al is deze gedeinstalleerd. Zoals ik het nu kan beoordelen is dit programma op 2 computers geinstalleerd. Ik denk dat het programma in het verleden ook al eens op een 3de computer heeft gestaan.

u moet de 3x licenties los zien van het installeren.

Dus op de computers waar het ooit gestaan heeft, kunt het programma altijd op nieuw installeren.

Ik zelf heb mijn computer windows en alle programma's op nieuw gestalleerd. Maar omdat ik mijn computern tot 3x een ander naam heeft gegeven kreeg ik ook dit probleem bij Norton Internet Security.

dit heb ik ook nog gevonden: https://support2.magix.com/customer/nl/node/82434

Succes,

Rob

c.horsten schreef op 25.04.2014 om 11:36 uur

Ik heb VDL op 3 computers geinstalleerd. Ook op mijn eigen computer, maar op de andere computers werkt VDL wel maar op mijn eigen computer blijft het programma hangen op de scherm: Hoofdvenster wordt geladen.

Ik hoop dat uw vraag zo beantwoord is.

Kortom ik kan het programma dus wel installeren maar het werkt niet en blijft hangen.

Wat te doen?? Kees