Reacties

Bol schreef op 14.02.2025 om 18:15 uur

@Ron-Nieuwland

Hallo Ron,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers.

Welke Red uw Video versie hebt u? Als u niet de nieuwste versie Red uw Video (2023 - plug & play) hebt en u werkt onder Windows 10|11 dan zijn alle voorgaande Red uw Video versies niet compatibel.

Zie:

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Aanvulling op: 14-02-2025 om 18:55 uur

Voor FireWire is een Magix USB video omzetter niet nodig, wel een FireWire kaart in de computer.

Laatst gewijzigd door Bol op 14.02.2025, 18:53, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Ron-Nieuwland schreef op 14.02.2025 om 19:03 uur

Hallo Rob heb het programma deze week binnen gekregen. Op de zijkant van de doos staat dat het voor Windows 10/11 is en zie in het programma dat het versie 8.0.0.28 is.

Ik gebruik de bijgeleverde USB video grabber.

Vriendelijke groet Ron Nieuwland

Bol schreef op 14.02.2025 om 19:20 uur

@Ron-Nieuwland

Hallo Ron,

Dan hebt u Video Saver 2023 (laatste versie). Lees nog eens deze link door: https://www.magix.info/nl/forum/ik-krijg-geen-videobeeld-in-het-programma-op-mijn-pc--1320224/

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 14.02.2025, 19:20, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Ron-Nieuwland schreef op 15.02.2025 om 09:31 uur

Hallo Rob,

Je laatste posting heeft geleid tot succes. Ik heb het werkend ben je erg dankbaar.

Bedankt voor je snelle reacties ik kan aan de gang met een enorme hoeveelheid bandjes te digitaliseren.

Groetjes Ron Nieuwland en een fijn weekend

Bol schreef op 15.02.2025 om 11:03 uur

@Ron-Nieuwland

Hallo Ron,

Het doet mij deugd om te lezen dat u probleem is opgelost. Bedankt👍 voor uw terugkoppeling en succes met het digitaliseren van u enorme hoeveelheid bandjes.

Rob (forum moderator)

PC -1-

PC -2-