Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 28.08.2012 om 13:25 uur

Hallo Jante,

Ik werk zelf met VDL MX plus, deze is voorzien van een herstelprocedure. Ik neem aan dat deze mogelijkheid ook zit in Foto's op DVD MX.  Bij VDL MX plus moet je de orginele DVD in je drive doen en de keuze maken om een herstelprocedure uit te voeren.

Succes

Robvroe1

jante schreef op 02.09.2012 om 15:44 uur

Hallo Robvroe1,

Je vroeg me om nog een keer te proberen de versie 7 te installeren omdat je, als het me niet lukte dit met ex-collega's wilde bespreken. De installatie is inderdaad weer niet gelukt, ik kreeg de mededeling, dat ik een andere versie van Windows zou moeten installeren.

Een beetje krenterig van Magix vind ik het wél. Ik denk, dat ik dit programma ongeveer twee jaar heb. Ik las overigens ergens op de website van Magix, dat de versies 8 wél onder Windows 7 werken.

Als er iets te melden is over dit item dan verneem ik het graag.

Groet, Jante.

Voormalige gebruiker schreef op 02.09.2012 om 17:15 uur

Hallo Jante,

Je gaf nu aan, dat bij het opnieuw installeren, een andere versie van Windows moet installeren, daarna werd de installatie afgebroken. Klopt dit?. Wanneer dit zo is, dan is echt het niet mogelijk om deze versie onder windows7 te installeren.

Een tip als je een nieuw pakket van welke soort aanschaft, lees dan eerst de doos/verpakking, daar staat altijd op vermeld onder welke besturingssytemen ze draaien.

Volgens mij zijn er ook versie van Foto's op CD&DVD8 Deluxe die niet onder windows 7 geinstalleerd kunnen worden. Let daarop!!

Groet,

Robvroe1   

jante schreef op 02.09.2012 om 17:52 uur

Hallo Robvroe1,

Even voor de goede orde, ik heb, toen ik nog XP had de 7-versie wel gebruikt voor een aantal projecten. Ik heb een tijdje niets op dit gebied gedaan, wél fotograferen natuurlijk en toen ik, inmiddels met Windows 7, weer met de Magix aan de slag wilde bleek het niet meer te kunnen.

Ik heb een soortgelijke situatie met Sony gehad maar dat kon ik oplossen met hun software.

Groet, Jante.

RiViS schreef op 02.09.2012 om 22:22 uur

Hallo Jante,

Toch nog even een opmerking. Als je schrijft dat je versie 7 van het progr ongeveer 2 jaar hebt, dan heb je toen óf een verouderde versie aanschaft, óf de tijd gaat sneller dan je denkt...

Na versie 7 hebben we inmiddels de versies 8, 9, 10 en MX gehad en binnenkort verschijnt dan de volgende. Als we voor het gemak even aannemen dat elk jaar een nieuwe versie verschijnt (wat met dit progr niet zeker is) dan komen we al op 5 jaar.

Je mag van een sterk concurrerend bedrijf als Magix niet verwachten dat ze tot in lengte van jaren verouderde software blijven aanpassen aan de nieuwste besturingssystemen. De term "krenterig" vind ik dan ook niet helemaal terecht al begrijp ik heel goed dat je teleurgesteld bent.

Dat gezegd hebbende wens ik je al vast veel montageplezier met de nieuwe versie die hopelijk binnenlort verschijnt. Let wel op de speciale aanbiedingen van Magix, dat scheelt gauw tientjes.

groet,

Rijk

Voormalige gebruiker schreef op 03.09.2012 om 15:42 uur

Hallo Jante,

Toch nog even een opmerking. Als je schrijft dat je versie 7 van het progr ongeveer 2 jaar hebt, dan heb je toen óf een verouderde versie aanschaft, óf de tijd gaat sneller dan je denkt...

Na versie 7 hebben we inmiddels de versies 8, 9, 10 en MX gehad en binnenkort verschijnt dan de volgende. Als we voor het gemak even aannemen dat elk jaar een nieuwe versie verschijnt (wat met dit progr niet zeker is) dan komen we al op 5 jaar.

Je mag van een sterk concurrerend bedrijf als Magix niet verwachten dat ze tot in lengte van jaren verouderde software blijven aanpassen aan de nieuwste besturingssystemen. De term "krenterig" vind ik dan ook niet helemaal terecht al begrijp ik heel goed dat je teleurgesteld bent.

Dat gezegd hebbende wens ik je al vast veel montageplezier met de nieuwe versie die hopelijk binnenlort verschijnt. Let wel op de speciale aanbiedingen van Magix, dat scheelt gauw tientjes.

groet,

Rijk

Hallo Rijk,

Je mag van een concurrerend bedrijf  zoals Magix wel degelijk verwachten dat zij de gebruikers bij het uikomen van een nieuwe versie, van welk MAGIX programma dan ook, een upgrading aanbied. Het zal Magix sieren en zeker ook geld kunnen opleveren wanneer ze dit doen.

Groet,

Robvroe  

Voormalige gebruiker schreef op 03.09.2012 om 15:52 uur

Hallo Robvroe1,

Even voor de goede orde, ik heb, toen ik nog XP had de 7-versie wel gebruikt voor een aantal projecten. Ik heb een tijdje niets op dit gebied gedaan, wél fotograferen natuurlijk en toen ik, inmiddels met Windows 7, weer met de Magix aan de slag wilde bleek het niet meer te kunnen.

Ik heb een soortgelijke situatie met Sony gehad maar dat kon ik oplossen met hun software.

Groet, Jante.

Hallo Jante,

Niet alle software-ontwikkelaars zijn klantgericht. Sony heeft er baat bij dat mensen hun producten blijven kopen. Denk hierbij aan camcorders, TV's, camera's enz..

Een advies!  Kijk altijd naar de laagste prijs op het intenet.

Groet, Robvroe1