De functie HEVC-codec is niet beschikbaar vanwege licentievoorwaarden.

Fariwar-Fladijn schreef op 04.12.2023 om 17:31 uur

hi, i'm considering to purchase this app. But wanted to make sure it has all the functions i need. I just downloaded the trial version. Importing my first file it says: the function HEVC-codec is not available due to licensing conditions.

At your website you say: the limitation of trial version is only in length of 3min. per video which is fine for testing purposes. But now i cannot even use my testing video.

How to proceed?

_________________________________________________________________________

Hallo, ik overweeg om deze app aan te schaffen. Maar wilde er zeker van zijn dat het alle functies heeft die ik nodig heb. Ik heb zojuist de proefversie gedownload. Bij het importeren van mijn eerste bestand staat er: de functie HEVC-codec is niet beschikbaar vanwege licentievoorwaarden.

Op uw website zegt u: de beperking van de proefversie is slechts in lengte van 3min. per video, wat prima is voor testdoeleinden. Maar nu kan ik niet eens mijn testvideo gebruiken.

Hoe nu verder?

 

Reacties

Bol schreef op 04.12.2023 om 18:06 uur

Beste @Fariwar-Fladijn,

Als u Video Deluxe 2024 aanschaft en uw wilt exporteren als Video HEVC, dan moet eenmalig de HEVC video codec ad. €4,99 aanschaffen.

_______________________________________________________________

If you purchase Video Deluxe 2024 and want to export it as Video HEVC, you must purchase the HEVC video codec once for €4,99.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 04.12.2023, 18:07, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

hilkon schreef op 27.01.2024 om 11:35 uur

Hallo, ook ik loop hiertegen aan, dus heb ik sales gemaild:

zojuist heb ik de trial versie van video de luxe 2024 gedownload om de beelden van mijn nieuwe 4K-camera te willen bewerken en zo uw product uit te proberen.

Helaas kreeg ik de melding dat in de trial versie beelden met hevc codec niet inbegrepen zijn.

Dat is nu juist de reden om uw product te willen proberen.

Ik gebruik al jaren video de luxe 2015 met veel plezier en wilde eventueel de versie van 2024 aanschaffen, maar dat kan nu helaas niet.

Is er echt geen mogelijkheid om toch de trial versie te kunnen proberen met hevc codec? Dat zou ik erg kunnen waarderen.

Bol schreef op 27.01.2024 om 12:54 uur

@hilkon

Hallo Koos,

Het klopt helemaal, dat in een Magix trailversie meerdere beperkingen aanwezig kunnen zijn. In u geval óók de HEVC codec. U moet deze ten allen tijden alsnog aanschaffen bij aanschaffen van VDL2024

Hebt u de HEVC codex reeds aangeschaft in VDL2015? Als dat zo is, zie eens deze link: Waar vind ik 'in de shop' en dan vooral de HEVC codec? (magix.info)

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Jes-Spoelstra schreef op 26.08.2024 om 14:28 uur

Ik gebruik Video deluxe Premium 2022 en kon tot eergisteren opgenomen bestanden met extensie .ts gewoon bewerken. En nu, 26 augustus 2024 kan dat ineens niet meer en moet ik eerst een HEVC licentie kopen.
Hoe zit dat?

Bol schreef op 26.08.2024 om 15:07 uur

@Jes-Spoelstra

Hallo Jes,

Voor bestanden met *.ts extensies is geen HEVC licentie nodig. Hebt u al eens VDL 2022 op de standaardwaarden teruggezet. Ga naar: Bestand / Instellingen / Programma-instellingen terugzetten op de standaardwaarden.

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-