cursur aan het begin bij monteren

jangoes schreef op 07.09.2014 om 12:53 uur

tijdens het monteren, en ik heb bijvoorbeeld een foto toegevoegd, springt de cursor terug naar het begin van de film en begint daar aftespelen. Als ik tussendoor stop, doet hij dat niet, dus alleen bij een bewerking, hoe krijg ik dat veranderd? Nu moet ik elke keer video de Luxe afsluiten en opnieuw opstarten?

Reacties

mi-bo schreef op 07.09.2014 om 21:30 uur

Beste,
gebruik de J K L toets.
J voor achter uit
K voor stoppen
L voor voorruit.
ook kunt u via de Y toets aangeven weergave Arranger werking Spatiebalk dit aan vinken, en Uw probleem is opgelost
succes
Michael

jangoes schreef op 08.09.2014 om 06:40 uur

Beste,
gebruik de J K L toets.
J voor achter uit
K voor stoppen
L voor voorruit.
ook kunt u via de Y toets aangeven weergave Arranger werking Spatiebalk dit aan vinken, en Uw probleem is opgelost
succes
Michael

Dat onderste had ik al gedaan, dat hielp niet, hij blfijt vaak na een bewerking starten bij het begin van de film, dan moet ik Magix uit zetten opnieuw opstarten het punt opzoeken waar ik gebleven was en kan ik pas zien of het goed gemonteerd is

Voormalige gebruiker schreef op 08.09.2014 om 10:47 uur

Beste,

Wat gebeurd er als u op de sneltoets Ctrl + F drukt of op de onderste werkbalk op <---->. Dit zou de weergave optimaliseren.

Succes,

Rob

Voormalige gebruiker schreef op 08.09.2014 om 19:59 uur

Hallo Jan,

Ik ben benieuwd of je probleem is opgelost? Laat het even weten, dan hebben de andere gebruikers er ook wat aan. 

Gr.

Rob

jangoes schreef op 10.09.2014 om 21:15 uur

Hallo Jan,

Ik ben benieuwd of je probleem is opgelost? Laat het even weten, dan hebben de andere gebruikers er ook wat aan. 

Gr.

Rob

hallo Rob ik heb vandaag weer bezig geweest en heb het niet een keer gehad, dus denk dat, jou oplossing goed was, waarvoor dank

Jan

Voormalige gebruiker schreef op 10.09.2014 om 22:07 uur

Hallo Jan,

Gr.

Rob

hallo Rob ik heb vandaag weer bezig geweest en heb het niet een keer gehad, dus denk dat, jou oplossing goed was, waarvoor dank

Jan

Bedankt voor je reactie en succes met de montage van je films..................gr. Rob