Create cookie consent banner invoegen in MDWP v.19.0.1.65946 DL x64 F

erwtje911 schreef op 14.09.2023 om 17:42 uur

Beste ,
ivm.de GDPR -wetgeving hier in België zou ik deze banner op mijn website :"www.hsvawedstrijdvissers.nl moeten invoegen net voor de </body> tag.
Maar waar vindt ik de html functie om dit banner-script toe te voegen ??
Ik stuur jullie ook even de link toe die jullie naar de website zal leiden waar de juiste bewerkingen staan met de script-code .
Helaas vindt ik de HTML-code nergens terug ?
kunnen jullie mij hiermee helpen,.
We willen ten alle tijden een serieuze boete vermijden natuurlijk omdat we niet in orde zouden zijn met de gdpr-wetgeving.
Ik werk met Windows 10 v. 22h2 Nederlands.

Mvg.Erwin
 

Reacties

Bol schreef op 15.09.2023 om 11:33 uur

@erwtje911

Hallo Erwin,

Vanaf 1 juli 2023 zijn XARA-producten niet meer verkrijgbaar in de MAGIX Online Shop.

Zie:

U kunt het beste gelijk contact op nemen met XARA support en daar uw probleem voorleggen.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

erwtje911 schreef op 15.09.2023 om 13:39 uur

Ok.
Jammer maar helaas niks aan te doen vrees ik?
Mvg.Erwin

Bol schreef op 15.09.2023 om 13:48 uur

@erwtje911

Hallo Erwin,

Natuurlijk is hier wel wat aan te doen. U kunt uw probleem alsnog voorleggen aan XARA support maar ook aan Magix Support. Stuur dan een mailtje naar: infoservice@magix.net en leg daar uw probleem voor.

Zie: https://www.magix.info/nl/forum/tijdelijke-opschorting-van-bedrijfsondersteunende-diensten-op-15-09-20--1329401/

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Aanvulling op: 15-09-2023 om 14:15uur

Misschien hebt u hier wat aan: Xara Tutorials & Movies

 

Laatst gewijzigd door Bol op 15.09.2023, 14:14, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-