Crashdump

sylvain.vos schreef op 20.05.2021 om 21:33 uur

Gebruik zopas VDL pro 2021 vroeger 2017 op Windows 10. Het gebeurt heel frequent dat het programma nog voor ik kan importeren een fout meld en ik moet afsluiten en terug opstarten. Heb al verscheidene keren de foutmelding doorgestuurd en ook afgeprint. Fout in module "amfrt64.dll" (laadadres:0x00007FFFetc....) op adres0x00007FFFetc (uitzondering 0xc000etc "ACCESS_VIOLATION") is waarschijnlijk de dader maar hoe kan ik dat oplossen?

Groeten

Sylvain

Reacties

Bol schreef op 21.05.2021 om 12:58 uur

@sylvain.vos

Hallo Sylvain,

Als u foutmeldingen doorstuurt via het Video Deluxe programma zelf, dan krijgt u daar nooit een antwoord op terug.

Voor zover ik het kan beoordelen is dit geen Magix VDL 2021 fout, maar eerder een AMD Graphics Drivers probleem. zie: [klik hier]

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 21.05.2021, 13:00, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

sylvain.vos schreef op 21.05.2021 om 14:37 uur

Hallo Rob,

Bedankt voor het snel antwoord. Ik weet dat er geen antwoord komt want dat staat vermeld. Mijn pc is een Hp met microprocessor AMD Ryzen met Radeon Vega Graphics, systeemgeheugen 8 GB videokaart AMD Radeon(TM)RX Vega 11 Graphics huidige resolutie 1920x1080. Ik krijg geen meldingen van Windows of van Hp support assistant dat er problemen zijn.

Groeten

Sylvain

Bol schreef op 21.05.2021 om 15:50 uur

@sylvain.vos

Hallo Sylvian,

Ik krijg ook niet altijd een (fout)melding van Windows of HP support assistent voor mijn NVIDIA kaart. Volgens mij kunt u de laatste drivers downloaden vanaf. https://www.amd.com/en/technologies/radeon-software-apu

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 21.05.2021, 17:12, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 21.05.2021 om 16:08 uur

Hallo Sylvain,

Hier nog een aanvulling.

Haal eens beide vinkjes weg bij Hardwareversnelling en probeer het dan nog eens. Het kan zijn, dat uw kaart deze niet ondersteunt.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

sylvain.vos schreef op 21.05.2021 om 20:36 uur

Hallo Rob

Sorry maar ik vind daar alleen Radeon RX Vega 56 en 64 en geen 11. Wat betreft de aanvulling, waar kan ik die vinden?

Groeten

Sylvain

Bol schreef op 21.05.2021 om 22:56 uur

@sylvain.vos

Hallo Sylvian,

Zie eens deze link: https://www.amd.com/en/products/apu/amd-ryzen-5-3400g

  • klik op Drivers & Support
  • klik op + Windows 10 - 64-bit Edition

Wat betreft de aanvulling.

  • Ga naar: Bestand / Instellingen / Programma
  • klik op tabblad Import / Export
  • Haal de vinkjes weg bij Hardwareversnelling

Succes, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

sylvain.vos schreef op 22.05.2021 om 00:10 uur

Hoi Rob

Hartelijk bedankt ik denk dat het probleem opgelost is. Omdat je toch een kei bent snel een vraagje: hoe kan ik bij inladen van smartphone video afgeraken van die zwarte banden en een volledig beeld krijgen.

Groeten Sylvain en nog eens bedankt

Bol schreef op 22.05.2021 om 11:35 uur

@sylvain.vos

Hallo Sylvian.

Als u filmpjes staand (verticaal) met uw smartphone hebt opgenomen, dan kunt deze niet beeldvullend te maken zonder dat er beeldverlies optreed. Zelf film ik zoveel mogelijk liggend (horizontaal).

Als ik toch verticaal gefilmd heb, dan maak ik gebruik van de optie Achtergrondvormgeving.

  • klik op met rechtermuisknop op het filmfragment
  • klik op achtergrondomgeving...
  • hier hebt u dan drie mogelijkheden (kleur / beeldbestanden / videobestand)
  • dit zou bv. een van de resultaten kunnen zijn.

Ik zou zeggen experimenteer hier eens mee.

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 22.05.2021, 11:40, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

sylvain.vos schreef op 22.05.2021 om 13:01 uur

Dank je wel Rob je hebt me reuze geholpen. Zal er bij een volgend probleem aan denken.

Groeten Sylvain

Bol schreef op 22.05.2021 om 13:21 uur

@sylvain.vos

Hallo Sylvain,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-