Copy maken DVD lukt niet

RinusD schreef op 26.03.2014 om 16:31 uur

Ik wil een kopy maken van een Magixfilm die ik zelf heb gemaakt met Video Deluxe 2014 premium.

Na het inlezen kan ik de originele disc niet meer uitwerpen. Ik moet de computer herstarten om hem er uit te krijgen. Dus branden van de ingelezen disc gaat niet.

Is dit een programmafout? Bij de vorige versie Premium17 had ik dat probleem niet.

Reacties

mi-bo schreef op 27.03.2014 om 13:23 uur

Beste Rinus,

Start VDl 2014 op als administrator, en het probleem zal zijn opgelost

succes

MD

Voormalige gebruiker schreef op 28.03.2014 om 10:58 uur

Beste Rinus,

Dit is een bekend probleem. Ik heb nu Video Pro X6, die werkt met een andere brandroutine daar kan je wel 1:1 kopieren. Dit is gemeld aan Magix en de ontwikkelaars zouden hier naar kijken. zie link.

http://www.magix.info/nl/dvd-kopieren-magix-2014.knowledge.1066385.html

Succes,

Rob

aanvulling 11:13

Heeft u de laatste updates van VDL 2014 al geactualiseerd? Ik heb het nu weer geprobeerd om een 1:1 kopie te maken en dat is nu wel gelukt. Volgens programma wijzigen / verwijderen heb ik de versie van de Brandroutine 7.0.1.29 (zie foto)

mi-bo schreef op 28.03.2014 om 13:56 uur

Beste, er is een nieuwe update  95mb inhoud, als U dit gedaan heeft zal uw probleem zeker zijn opgelost, naast de goede adviezen van Bobvroe1.

Welkom bij het installatieprogramma van
MAGIX Video deluxe 2014 Premium Update

Sluit a.u.b. alle nog draaiende programma's, voordat u verder gaat met de installatie. Daardoor worden mogelijke conflicten tijdens de installatie vermeden.

Klik op »Annuleren«, om de installatie te stoppen, of op »Volgende«, om met het installatieprogramma te beginnen.

Belangrijke veranderingen in versie 13.0.3.14 ten opzichte van versie 13.0.3.10

• Uploadfunctie voor showfy
• Fix: weergave thumbnails in de Mediapool
• Lokaliseringsfouten verholpen

Belangrijke veranderingen in versie 13.0.3.10 ten opzichte van versie 13.0.2.8

• Fix: MPEG2/MPEG4-Presets

Belangrijke veranderingen in versie 13.0.2.8 ten opzichte van versie 13.0.1.4

• Verbetering van de importcompatibiliteit, met name voor smartphone-videoclips
• Aanpassingen van de login-mechanismen voor upload naar Facebook en Youtube aangepast op de wijzigingen op pagina's van de online-platformen
• Verbeteringen van de upload naar het MAGIX Online Album
• Fixes en verbeteringen van de reisroute-animatie
• Performance-optimalisering bij thumbnailweergave in de mediapool en bij het preloadproces
• talrijke correcties in de volgende functiegedeeltes:
-Mp3-import
-MVC-import
-Surround-import
-Maatherkenningsassistent
-Sneltoets
-Effecten/Plug-ins
-Designelementen
-Proxymontage
-Mediapool

Belangrijke veranderingen in versie 13.0.1.4 ten opzichte van versie 13.0.0.30

• Automatisch schakelen tussen Storyboard- en Timeline-modus bij het wisselen van de vormfactor op convertible-apparaten
• Problemen met zeer lange bestanden opgelost
• Herhaald oproepen na het downloaden van het audio-pakket wordt verhinderd
• Versnelde beeldopbouw in de Mediapool
• Crash bij het importeren van projecten via drag and drop uit andere toepassingen verholpen
• Diverse problemen in de reisroute-animatie opgelost
• Kleine refresh-fouten verholpen
Kleine correcties op het gebied van effecten

RinusD schreef op 28.03.2014 om 14:32 uur

Allemaal bedankt ik ga het proberen. Die nieuwe update ga ik zeker installeren. jullie horen of het gelukt is.

RinusD schreef op 28.03.2014 om 17:21 uur

Slecht nieuws vrienden.

Ik heb de upgrade geinstalleerd.

Configuratiescherm vertelt mij dat ik Videodeluxe 2014, versie 13.0.0.28 heb met branmdroutine 7.01.29.

Helaas wordt de ingelezen DVD niet uitgeworpen. Knopje drukken werkt ook niet. Ik wordt een beetje kriegelig van. Viedodeluxe 17 deed het perfect. Hoe kunnen Magix vertellen dat het moeten herstellen?

RiViS schreef op 28.03.2014 om 18:45 uur

Configuratiescherm vertelt mij dat ik Videodeluxe 2014, versie 13.0.0.28 heb met branmdroutine 7.01.29.

Dan heb je niet de laatste update, dat is 13.0.3.14, zoals mi-bo ook schrijft.

Ga in vdL2014 naar Hulp/ Online Actualiseren, dan wordt de laatste update uitgevoerd.

Ook in VdL kun je zien welke versie je hebt, onder Hulp/ Over MAGIX Video deLuxe.

groet,

Rijk

RinusD schreef op 28.03.2014 om 21:16 uur

Dag Rijk,

Ik heb je advies opgevolgd. Ik keek bij "Over Magix enz." en zag dat ik nu wel 13.0.3.14 heb, maar het probleem blijft dat de ingelezen DVD er niet uit komt. In verkenner krijg ik een melding dat er een fout is opgetreden.

Bij opnieuw opstarten komt hij er gewoon uit. Ik word hiier niet blij van.

Groet Rinus.

Voormalige gebruiker schreef op 02.04.2014 om 13:18 uur

Hallo Rinus,

Vandaag, heb ik mijn computer helemaal geformateerd en Windows 7 opnieuw geinstalleerd. Daarna heb ik mijn programma's een voor een er weer opgezet. Ook heb ik VDL2014  versie 13.0.3.14 opnieuw geinstalleerd. Ik heb gelijk een 1:1 disc kopie gedaan en wat ik al verwachte, het probleem is door Magix in deze brandroutine nog niet verholpen. Dat het bij mij wel deed in VDL 2014 is, omdat VDL 2014 waarschijnlijk de brandroutine of een verbeterde DLLAV32.DDL bestand versie 11.0.0.233 gebruikte van Video Pro X6. Dus wat hier geantwoord is nog steeds juist.  http://www.magix.info/nl/dvd-kopieren-magix-2014.knowledge.1066385.html

Ik denk zelf dat Magix, dit probleem in de een volgende versie wel zou verhelpen. Tot die tijd zou je een ander brandprogramma kunnen gebruiken. Zelf gebruik ik Roxio Creator Pro 2012. Op het internet zijn genoeg Freeware brandprogramma's te downloaden.

Succes met de veelzijdige programma's van Magix

Rob