copie maken

bwol schreef op 03.07.2014 om 16:09 uur

geacht forum

Ik wilde een copie maken van een DVD gemaakt met Video deluxe 14 echter de lade van mijn brander van de laptop kreeg ik met geen mogelijkheid open om een blanco dvd erin te doen om  te branden

Met veel moeite is het gelukt de lade te openen en geprobeerd met een andere brander een copie te maken,...met het zelfde resultaat

In totaal heb ik 3 branders geprobeerd, en alle 3 hetzelfde probleem.

Naar mijn smaak  kan het dus niet aan de branders liggen maar aan de gemaakte Magix dvd

Gebruikte dvd was een DVD RW

Vroeger heb ik dit probleem niet gehad, inmiddels een harde schijf vernieuwd en Magix programma opnieuw geinstalleerd

De paperclip truuk om de lade te openen hielp niet,....

Ik heb Windows 7 64 bit ( opnieuw) op mijn  laptop staan

Iemand een oplossing????

met vriendelijke groet

Bwol

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 03.07.2014 om 16:53 uur

Beste Bwol,

Dit probleem is bekend bij Magix. U kunt geen 1:1 copie maken in MAGIX. Dit probleem zou met update verholpen worden, echter dit is nog niet gebeurd. De rede zou zijn, dat deze functie maar weinig gebruikt wordt. zie: http://www.magix.info/nl/dvd-kopieren-magix-2014.knowledge.1066385.html

Er zijn op het internet gratis programma te downloaden waarmee u een copie kan maken. Zelf gebruik ik hiervoor Nero.

Wanneer u uw computer opnieuw opstart zal de disclade automatisch worden vrijgegeven.

Succes,

Rob

Voormalige gebruiker schreef op 07.07.2014 om 07:39 uur

Beste, zelf gebruik ik al jaren het gratis brandprogramma CDburnerXP. Werkt uitstekend onder Win7.