Control Center : contract / overeenkomst verlengen

Pamelaramijsen schreef op 17.07.2023 om 21:53 uur

In het Control Center krijg ik de melding dat ik het contract E-mail pakket enz.. moet verlengen voor 24/08/2023, maar wanneer ik op 'verlengen' klik, dan word ik naar de volgende pagina gestuurd, waar men meldt: Uw winkelmandje is leeg.

En verder:

Er bevinden zich nog geen producten in uw winkelmandje.

Currently, for technical reasons, orders are not possible. Thank you for your understanding.

Heeft er iemand dit probleem ook al gehad?

Dank je wel!

Reacties

Bol schreef op 17.07.2023 om 23:09 uur

@Pamelaramijsen

Beste Pamela,

U krijgt melding: " Op dit moment zijn bestellingen om technische redenen niet mogelijk. Bedankt voor uw begrip."

Voor zover ik het als moderator heb begrepen, is de samenwerking tussen Magix en XARA beëindigd. U kunt het beste contact opnemen met Magix Support. Stuur een mailtje naar: infoservice@magix.net en leg daar uw probleem voor. Zij kunnen u antwoorden geven hoe u het beste kan handelen. Zie: Waarom vind ik geen XARA-producten meer in de MAGIX Online Shop?

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 17.07.2023, 23:12, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 18.07.2023 om 22:47 uur

Beste Pamela,

Misschien heeft u hier ook nog wat aan. Zie: MAGIX stopt met distributie van XARA

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 18.07.2023, 22:47, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Pamelaramijsen schreef op 19.07.2023 om 18:59 uur

Dank je wel voor de hulp Rob!

Ik heb zoals je voorstelde, een mail gestuurd en ondertussen antwoord gekregen:

Good day,
Thank you for your message.
Unfortunately, we have to inform you that we do not have any information yet when the technical problem will be solved.
We would like to apologise for this and thank you for your understanding and patience.

Wordt vervolgd... 😅

Bol schreef op 19.07.2023 om 19:22 uur

@Pamelaramijsen,

Hallo Pamela,

Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

...In het Control Center krijg ik de melding dat ik het contract E-mail pakket enz.. moet verlengen voor 24/08/2023....

Er zit niets anders op om rustig af te wachten. U heeft voor het verlengen van uw contract tot 23/08/2023 de tijd. Wanneer het na 20/08/2023 nog niet mogelijk is,  neem dan nog eens contact op met Magix Support. 

Met vriendelijke groet, 

Rob (forum moderator)

 

Laatst gewijzigd door Bol op 19.07.2023, 19:22, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-