contact

WP-Langbroek schreef op 01.03.2024 om 12:56 uur

Het is niet mogelijk normaal e-mail contact te krijgen. Vele malen geprobeerd maar ontvang alleen meldingen als volgt:

Nederlands:

Dit is een automatisch aangemaakt bericht.
Uw e-mail kon helaas niet aan de juiste afdeling worden toegewezen!
Meer informatie, en de mogelijkheid een nieuw Ticket aan te maken, vindt u hier:
https://www.magix.info/nl/support/opties/

Laat aub weten op welke normale manier ik in contact met Magix kan komen.....

WP

Reacties

Bol schreef op 01.03.2024 om 13:24 uur

@WP-Langbroek

Hallo WP,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers. 
Op dit forum helpen forumleden elkaar, maar het staat los van Magix Support.

Mag ik zo vrijpostig zijn om te vragen waarom u contact zoekt met Magix en/of wat uw problemen zijn. Misschien dat ik u verder kan helpen.

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

WP-Langbroek schreef op 01.03.2024 om 15:44 uur

Verlenging van de abonnementen met de daarbij de correspondentie ivm betaling. Meerdere keren heb ik aangegeven vóór verlengingsdatum de kosten per bank over te maken, zoals alle jaren voor 2024. Ondanks mijn verzoek werd meerdere keren niet op mijn e-mails gereageerd, niet anders dan ik heb aangegeven.

Bol schreef op 01.03.2024 om 16:05 uur

@WP-Langbroek

Hallo Wim,

Als het om het verlengen van Video Deluxe 365 gaat, zie dan de afbeelding en deze link: Video deluxe: videobewerking als abonnement of volledige versie! (magix.com)

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 01.03.2024, 16:06, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 01.03.2024 om 16:23 uur

@WP-Langbroek

Hallo Wim,

Hier nog een aanvulling. Zie: FAQ abonnement (magix.com)

Met vriendelijke groet,

Rob
forum moderator

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-