Computer werkt niet goed samen met Magix Video Deluxe 16

leoniedrawings schreef op 31.05.2012 om 10:43 uur

Ik loop nu al een zeer lange tijd tegen dit probleem aan en het is dan ook erg vervelend dat dit vol blijft houden.

Ten eerste, wanneer ik video's met een hoge resolutie gebruik (Full-HD, AVI formaat) krijg ik, wanneer ik de film terug wil kijken, schokkerig en een vastlopend beeld.

Daarnaast gebeurd het bijna altijd dat mijn computer, tijdens wat voor actie ik op dat moment dan ook uitvoer, helemaal vastloopt en ik niets meer kan doen. Dit gebeurd op willekeurige tijdstippen en ik ben dan ook vaak de projecten waar ik op dat moment aan werk in Magix kwijt. 

Dit alles zorgt er voor dat ik niet content ben over de werking van het programma, gezien het geld wat wij er voor betaald hebben. Ik werk op Windows 7 Home Premium met een computer die speciaal voor het grafische werk is gemaakt.

Ik hoop dat ik hier verder geholpen kan worden, want de manier waarop Magix nu werkt is zeer teleurstellend.

Mvg,

Reacties

mi-bo schreef op 31.05.2012 om 12:51 uur

Beste. de classic versie van vdl 16 kan niet met full HD werken, vandaar U een slecht resultaat heeft

gr

leoniedrawings schreef op 31.05.2012 om 13:59 uur

Beste. de classic versie van vdl 16 kan niet met full HD werken, vandaar U een slecht resultaat heeft

gr

Bedankt voor het antwoord, maar dan zou er een leugen op de verpakking van het desbetreffende programma staan? Hier staat  namelijk groot aangekondigd dat hij nu "HD compatibel" is.

Daarnaast loopt hij ook vast wanneer ik met een lagere resolutie werk, niet enkel met Full HD.

mi-bo schreef op 01.06.2012 om 09:03 uur

Dat het Compatibel is met HD klopt dat houd in dat U het wel in kan lezen maar dan om moet zetten naar mpeg2.
er is ook een upgrade te koop voor € 9,99 maar dan wordt het toch omgezet naar mpeg2, de Plus en Premium versie kan wel met full HD werken, maar na aan koop van Uw pakket zijn er betere versies van vdl op de markt gebracht door Magix.
Een ander probleem zou kunnen zijn Uw grafische kaart want Full HD vraagt erg veel reken kracht.
gr

Cinecor schreef op 01.06.2012 om 14:51 uur

Wat is het format van uw geëxporteerde filmbestand dat u "terugkijkt"?

Uw probleem wordt niet veroorzaakt door de software, maar moet u zoeken in de configuratie van de pc of wellicht zelfs gebrek door onderhoud van de pc. U kunt bij Magix een systeemcheck aanvragen.

U schrijft over "gemaakt voor grafisch werk". Welke grafische software is er op de pc geïnstalleerd? Ook dat kan een conflictsituatie geven.