Hallo,
probeer het eens door de film te splitsen en bv op spoor 1+2 film met geluid
op spoor 3 overgang die kan dan ingekort worden en
op spoor 4 + 5 film met geluid, kijk eens hoe dit dan werkt,
er worden toch geen mpeg4 bestanden gebruikt. ( 1920 : 1080 )
want MAGIX vdl 16 kan dit niet verwerken, alleen maar 720:576 ( mpeg 2) beelden
gr
Michael
Als ik de overgang onder het video- en geluidspoor plaats en de anti aliasing uitschakel, werk het wel; zij het vrij langzaam.
Voormalige gebruiker
schreef op 13.08.2016 om 17:14 uur
Hallo Marc,
Als je wilt , dat wij als forumleden, je een goed antwoord wilt laten geven, moet je antwoord geven op het antwoord dat een forumlid je geeft. Nu ook weer. Heb je het videodeluxe.ini verwijderd, zoals ik om 15:23uur als antwoord heb gegeven. Wat is het resultaat.
Videodeluxe.ini werd uitgeschakeld zoals gevraagd.
Nu stel ik het volgende vast. Na meerdere gelukte 3D overgangen gemaakt te hebben en nadat ik Vdl alfgesoten heb; na een nieuwe heropstart; de computer blijft hangen op de eerse 3D-overgang
Voormalige gebruiker
schreef op 14.08.2016 om 14:20 uur
Hallo Marc,
Voor de goede orde, het Videodeluxe.ini bestand kan je niet uitschakelen, wel verwijderen. Na het verwijderen wordt er automatisch weer een nieuw Videodeluxe.ini aangemaakt.
1. Kan je de naam van de 3D overgang vermelden. BV bladeren.
2. wat is de specificatie van je computer. (processor, Ram-geheugen, videokaart)
Correctie: Videodeluxe.ini werd verwijderd. Het betrof een schrijffout van mij
1) 3D standaard: om het even welke overgang klep1,2 enz ook de andere 3D overgangen
2) Win 10 Home 64bit
Intel core i5 480M 2.67GHz
Ram 4Gb Dual canal DD3
Grafisch Generic PnP Monitor (1360 x 768é 60Hz) Intel HD grafics Samsung
Voormalige gebruiker
schreef op 14.08.2016 om 18:18 uur
Hallo Marc,
Uw computerconfiguratie is aan de matige kant. U kunt / mag niet verwachten, dat met deze configuratie VDL 2016 soepel loopt. Om e.a. soepeler te laten verlopen kunt u het volgende doen:
1. het bliksemsymbool aanklikken (blauw)
2. automatisch proxy-bestanden maken
3. Preview rendering toe te passen. (sneltoetsen Ctrl+R)
Succes,
Rob
PS. Wanneer u het project brandt op een DVD of exporteer naar bv mpeg-4, zult u geen last hebben van de vertragingen