Codecs downloadlimiet

wilenthea schreef op 14.12.2011 om 12:59 uur

Ik heb 2 jaar geleden een Medioncomputer gekocht. Daarop Magix VDL geinstalleerd. Vanaf het eerste moment  kon ik een film van mijn videocamera niet zonder schokken inladen. Met andere programma's ging dat wel goed. Als ik een wijziging aanbracht op de harde schijf gaf het programma een foutmelding.

Na 2 jaar ben ik er uit. Magix werkt niet goed samen met de programma's die Medion op de harde schijf zet. Zowel Magix als Medion konden mij probleem niet oplossen.

Dus de harde schijf geformatteerd en windows 7 opnieuw geinstallerd. Daarna Magix VDL geinstallerd en toen ging het goed. Door al dat uitproberen, nieuwe updates installeren kreeg ik bij de laatste installatie te horen dat ik de codecs-limiet bereikt had. Dus nu ik ontdekt heb wat het probleem is en dus eindelijk probleemloos zou kunnen werken gooit magix de deur op slot.

Magix bedankt. Als u mij als klant wilt behouden reset dan de zaak anders ben ik weg en ga ik een programma aanschaffen dat het wel goed doet.

Wil 

Reacties

RiViS schreef op 14.12.2011 om 17:32 uur

 Als u mij als klant wilt behouden reset dan de zaak anders ben ik weg en ga ik een programma aanschaffen dat het wel goed doet.

Wil 

Hallo Wil,

Dit is niet het juiste adres voor deze vraag/opmerking. Wend je tot Magix Support: http://support2.magix.net/customer/nl/contact

groet,

Rijk

wilenthea schreef op 15.12.2011 om 13:59 uur

Beste Rijk,

Ik heb dat geprobeerd maar het kost mij 29 euro om een eenmalige toegangscode te kopen. Dat is wel erg veel voor hulp bij een programma dat op mijn computer nog nooit goed gewerkt heeft en ook niet opgelost kon worden door Magix. Ik heb al een andere oplossing gevonden die mij geen geld kost. Ik weet nu wat het probleem is en heb de zaak zodanig ingericht dat ik het support van Magix niet meer nodig heb. Ik heb inmiddels wel een eenmalige oplossing gekregen. Als ik wat wil veranderen aan de indelingsgrootte van mijn harde schijf gaat het programma weer de storing in (wat andere programma's niet doen) en kan ik weer oponieuw beginnen.