Codec "L" installeren

baarsen schreef op 30.12.2012 om 23:54 uur

ik heb een dvd gekopieerd naar de harde schijf en wil deze in Magix 16+ inlezen en bewerken. Het lukt me om de VTS_01_2 tm 5 op de tijdslijn te plaatsen. De VTS_01_0 en/of 1 lukt echter niet. Dan krijg ik de melding insalleer Codec doe formaat  "L" kan decoderen. Hierdoor mis ik het eerste stuk film. De codec online opvragen via Magix lukt ook niet echt. 

Reacties

magixagent schreef op 31.12.2012 om 10:47 uur

Waarom heeft U de bestanden van de Dvd naar de Pc gekopieerd.
als u het programma VDL  16 opstart U doet de dvd in de speler, open via de media pool de dvd en importeer de bestanden
succes met het mooie MAGIX product.

baarsen schreef op 31.12.2012 om 14:12 uur

Als ik importeer via de dvd zelf lukt dat alleen bij de TS0 bij de andere TS 01 t/m TS05 krijg ik de melding dat ik de film eerst naar de harde schijf moet kopierem. Rechtstreeks inlezen lukt dus helaas niet.

magixagent schreef op 31.12.2012 om 14:28 uur

Met welk programma is deze dvd gemaakt

gr

baarsen schreef op 31.12.2012 om 14:31 uur

kan ik niet exact zien staat op DVD maar lijkt verdacht veel op Magix video programma omdat het ook met de verschillende hooftstuk TS 01 enz werkt en is opgeslagen. Ik heb je een mail gestuurd met print screens misschien maakt dat het probleem duidelijker. Erg blij met hulp vast bedankt, Hoop dat we het opgelost krijgen.

Voormalige gebruiker schreef op 31.12.2012 om 16:32 uur

kan ik niet exact zien staat op DVD maar lijkt verdacht veel op Magix video programma omdat het ook met de verschillende hooftstuk TS 01 enz werkt en is opgeslagen. Ik heb je een mail gestuurd met print screens misschien maakt dat het probleem duidelijker. Erg blij met hulp vast bedankt, Hoop dat we het opgelost krijgen.

In VDL2013 worden de VOB bestanden altijd naar een door u gekozen map gekopieerd. Uit deze map kan je dan de bestanden inlezen in Magix. Volgens mij deed ik dit ook in VDL16.

baarsen schreef op 01.01.2013 om 14:46 uur

Hoi Robvroe1. Gek genoeg kan ik 4 van de 5 bestandjes inlezen, importeren alleen de eerste niet, Bij de eerste krijg ik de melding Codec L en kan deze daardoor niet importeren. Hierdoor mis ik een stuk van de hele film die ik wil bewerken.

lucky_me schreef op 02.01.2013 om 09:23 uur

Hoi Robvroe1. Gek genoeg kan ik 4 van de 5 bestandjes inlezen, importeren alleen de eerste niet, Bij de eerste krijg ik de melding Codec L en kan deze daardoor niet importeren. Hierdoor mis ik een stuk van de hele film die ik wil bewerken.

Hallo

Ben je zeker dat je een stuk film mist? volgens mij bevat dat eerste deel het (eventuele) menu.

mvg

Luc