Codec Huffyuv-VDL 2014

websmoker schreef op 23.03.2014 om 21:18 uur

Installeer aub de volgende Codec: HuffYUV

deze melding krijg ik met import van avi en dat zijn speciale bestanden, die behandeld zijn ( anti flikkering, en scherpte filters)
ik heb de codec geïnstalleerd in windows systemwow64
toch ziek ik bij importeren nog de zelfde boodschap.
iemand een oplossing?

gr

Karel

Reacties

SiToJa schreef op 25.03.2014 om 19:02 uur

Hallo Karel,

ik begrijp je vraag niet helemaal. Zijn dit AVI bestanden die elders zijn bewerkt. Je praat namelijk over antiflikkering en scherpe filters. Mocht dat zo zijn. Kun je dan niet in het andere programma een export maken van een MPEG file. Een MPEG file is in VDL 2014 zo na de tijdlijn te slepen. Maar volgens mij moet je ook de betreffende AVI file direct naar de tijdlijn slepen.

Hopelijk heb je hier iets aan.

Succes met je hobby.

SiToJa

Laatst gewijzigd door SiToJa op 25.03.2014, 19:02, in totaal 1 keer gewijzigd.

Tonny Jansen,   Film met een Canon Legria HFS100 en een Canon Legria HF G25 monteer met Magix Video deLuxe 2017 Premium. Sedert 2010 Agent van Magix

websmoker schreef op 25.03.2014 om 20:23 uur

Hallo Tonny

Was het maar waar...als ik ze NA de bewerking ga omzetten, is het een grote puinhoop. Kennelijk heeft de fabrikant de Huffy codec gezien als de beste lossless codec.

Het programma heet Videopad, en werkt iets beter instelbaar dan o.a Prodad en VDL 2014 Meerdere handelingen in EEN run mogelijk ( die laat ik snachts draaien).

Het vreemde in deze is dat VDL met een popup komt, en aangeeft dat de codec ontbreekt. Ik ga er van uit dat VDL ze UIT het windows Media Player betstand haalt? en daar staat die codec nu ook in .

Maar VDL popup blijft er om vragen.

Ik had dus gehoopt dat er ergens nog een folder stond waar Magix nog andere codecs opslaat, want dan ben ik van het probleem af.

Het zou een geweldige extra optie zijn als Magix een Batch bestand toeliet voor mega handelingen. Nu moet ik steeds overstappen naar andere ( betere) opties.

Gr

Karel

SiToJa schreef op 25.03.2014 om 21:40 uur

Hoi Karel,

jammer dat dit niet lukt. Maar misschien weet jij voor mij een oplossing. In VDL 2013 laat ik van een avi film takes maken.

Opmoment van montage en je gebruikt een bepaalde take zie je een rood vierkantje erbij komen. Dit is in VDL 2014 niet mee. Weet jij toevallig hiervoor een oplossing!!!!!

Al vast bedankt voor een reactie

gr

Tonny

Laatst gewijzigd door SiToJa op 25.03.2014, 21:40, in totaal 1 keer gewijzigd.

Tonny Jansen,   Film met een Canon Legria HFS100 en een Canon Legria HF G25 monteer met Magix Video deLuxe 2017 Premium. Sedert 2010 Agent van Magix

websmoker schreef op 25.03.2014 om 22:57 uur

Rood vierkantje komt bij mij er gewoon bij.

Wellicht OVER de oude versie er weer een overheen zetten, en ook de updates ( waren er een hoop)

als er beschadigingen zouden zijn, worden deze hersteld