Codec activeren.

sevenoffnine schreef op 24.03.2010 om 15:19 uur

Ik had wat problemen met met pc waardoor ik de batterij van mijn pc even er uit moest halen.  Nadat ik de batterij er weer in had gedaan startte mijn pc weer op. Ik heb toen Magix Video deluxe 2008  opnieuw geinstaleerd. Ik kreeg een nieuwe MPEG4 activerings code toegestuurd naar mijn mail. Maar die code werkt niet. Als ik het wil activeren zegt hij dat de code onjuist is. Ik had nog een code gekregen in 2008 maar toen had ik magix op een andere pc geinstaleerd. Deze code werkt ook niet meer.  Als ik opnieuw activeren doe dan vraagt hij om een computercode en bestel nummer.  Wat wordt hier eigelijk mee bedoeld?
Mijn vraag ..........hoe kan ik nu MPEG4 activeren?

Groetjes Dini

Reacties

Polders schreef op 24.03.2010 om 17:30 uur
Beste sevenoffnine, her opnieuw installeren van een Magix programma werkt alleen als het hetzelfde e-mailadres van toepassing is.
Veel succes
sevenoffnine schreef op 24.03.2010 om 22:26 uur
Dank je wel polders voor het antwoord. Ik heb altijd mijn zelfde email doorgegeven. Dus het zelfde email is van toepassing. En over een aantal weken laat ik mijn pc formateren. Dan gaat alles eraf en wordt magix er WEER nieuw opgezet. Maar dat moet toch kunnen????? Ik heb dat programma gekocht, dus niks iligaals.  Ik baal er gewoon van dat het niet correct werkt. Kan jij mij vertellen wat een computercode is en bestelnummer? Kan ik dat bestel nummer op de doos van Magix vinden?.

groeten Dini
Polders schreef op 25.03.2010 om 17:13 uur
Beste Dini, niets illegaals als hetzelfde e-mailadres van toepassing is. Wel iets dat soms over het hoofd wordt gezien.
Wat betreft de codecs:
sevenoffnine schreef op 26.03.2010 om 11:39 uur
Hallo Polders, bedankt voor het antwoordt. Ik heb inderdaad de ID gevonden. Al de andere codecs zijn geactiveerd behalve de mpeg4 codec. Wat eigelijk mijn probleem is dat ik geen geluid op de film heb NA het branden. Als ik de film bewerkt gaat alles priima, goed geluid erop. Daarna ga ik de film branden. Dan wordt de film ge-encodeerd. En als de film klaar is met branden zit er dus geen geluid op. Iemand van het forum zei dat ik dan waarschijnlijk mpeg4 moest activeren.