CD en DVD 7 gemaakte DVD speelt niet op TV in Mexico

saense schreef op 16.04.2011 om 22:58 uur

Ik heb een NTSC (geen PAL) DVD gemaakt van foto's in Mexico, maar die speelt daar niet af op TV.

Op de laptop ziet alles er prima uit. Ligt dit aan de DVD (regio?) of misschien de DVD speler?

Moet ik iets anders instellen of wijzigen?
Ik heb in NL in PAL nooit problemen hiermee.

Reacties

mi-bo schreef op 17.04.2011 om 15:03 uur

Beste,

helaas zijn wij nooit in Mexico geweest, maar als zij daar NTSC gebruiken, is de mogelijkheid in Magix ondanks dat U een project in Pal heeft gemaakt deze daar af te spelen.( het verschil ou _//+ dvd kunnen zijn.

Maar een andere suggestie, u weet dat U via Magix online, Uw project kunt downloaden, dit project via een sleutel code kan blokkeren,( alleen zicht baar voor de personen waar U de code aangeeft) U geeft aan vrienden Familie in het buitenland Uw online adres en sleutel code en zij kunnen daar het project bekijken, gratis upload is 500 mb.

succes.

saense schreef op 23.04.2011 om 17:21 uur

Mexico gebruikt NTSC en ik heb die video dus daarom daarin gemaakt en niet in PAL.

DVD is Dony -R, dus misschien moet ik +R eens proberen?

Bedankt voor de tip van on-line zetten, ik wist niet dat zoiets kon.

Maar de bedoeling is de DVD als promotie te showen, dus zal via een dvd-speler moeten worden vertoond.

Kan een regio-code van een dvd-speler invloed hebben of speelt dat neit bij zelf gemaakte DVD's?