Reacties

mi-bo schreef op 14.01.2020 om 21:42 uur

@Harrie-Bosch

Beste Harrie,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

U schrijft over een 8mm cassette wordt dit afgespeeld vanuit een analoge camera of videorecorder,

Met vriendelijke groet,

Michael

PS. Is dit een zelf opgenomen bandje of komt het misschien vanuit America

Wijziging aan gebracht i.v.m met meer informatie.

Harrie-Bosch schreef op 15.01.2020 om 10:07 uur

Hallo Michel, het betreft een analoge Canon camera. Dit is een eigen in Nederland gemaakte opname.

Wat ik hoor zijn hoge stemmetjes, net alsof het te snel afgespeeld word.Vroeg me af of dat een instelling kan zijn die ik in de software moet aanpassen. Of dat er überhaupt wel iets aan te doen is.

mi-bo schreef op 15.01.2020 om 12:35 uur

@Harrie-Bosch

Hallo Harrie,

Dank voor Uw feedback.

als het project in een keer is gedigitaliseerd, kan via deze optie opname worden vertraagd, anders heb ik geen verklaring hoe het mogelijk is dat met digitaliseren geluid en beeld versneld is gedaan,

U kunt een klein stukje van 3 a 6 minuten digitaliseren en kijken wat dan het resultaat is.

Sc6

Michael

Harrie-Bosch schreef op 15.01.2020 om 13:25 uur

Ik ga het proberen, laat het resultaat nog weten.

Vast bedankt.

mi-bo schreef op 19.01.2020 om 17:43 uur

@Harrie-Bosch

Beste Harrie,

deze oplossing via Support gevonden.( sinds 16.01.2020 ook voor het Nederlandse Forum )

Hoor dus de stemmen en het beeld te snel, waar kan ik dat aanpassen?

"Dit probleem wordt veroorzaakt door het verlies van frames die tijdens de opname verloren zijn gegaan.

Om het probleem op te lossen, klikt u in het opnamevenster op het veld "Advanced view" en activeert u de optie "Optimize for older and less powerful computers".

Sc6

Michael

Harrie-Bosch schreef op 24.01.2020 om 11:14 uur

Bedankt voor de reactie, maar mijn computer is een i7 met 12 gb werkgeheugen.

Een 128 gb SSD en een tweede schijf van 500 gb. zou dus prima moeten kunnen.

mi-bo schreef op 24.01.2020 om 11:43 uur

@Harrie-Bosch

Beste Harrie.

Dank voor Uw feedback

Het heeft niets met de Pc te maken.

Misschien dat U nog andere opties kunt vinden via magix.info optie SUPPORT en dan optie Red uw video

HIer staan oplossingen en resultaten gegeven door MAGIX Support.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

WIJZIGING aan gebracht i.v.m met meer informatie

Bol schreef op 24.01.2020 om 14:09 uur

Hallo Harry,

Wat u zou kunnen proberen, is om de gemaakte opname met Red uw Videos versie 6.02.31 te converteren met Handbrake https://handbrake.fr/ . Wat er tijdens de uw opname is gebeurd, daar kan ik alleen maar naar gissen / raden, maar het converteren is het zeker waard. Niet geschoten is altijd mis.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 24.01.2020, 14:11, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Harrie-Bosch schreef op 25.01.2020 om 12:05 uur

Ben er met Handbrake nog niet uit, maar blijf stug proberen.

Update volgt weer...