Bugs.

donnydutchmen schreef op 07.04.2020 om 18:55 uur

Probeer hulplijn te zoeken en te bellen, maar is die er eigenlijk wel?

Heb een beetje een vervelende vraag. Waarom zitten er zoveel fouten in dit programma?

Ik heb een HP Omen 15 laptop en die kan dat toch makkelijk aan. Ik hoop echt dat alle bugs eruit gehaald worden want ik loop telkens tegen problemen aan die ik niet kan oplossen zelf. Hele werken gaan zo verloren of zijn corrupt geraakt en er valt niet meer aan te werken. Deze keer is de gele balk verdwenen waarmee je de stukjes kunt afspelen die je selecteert. Balk is gewoon weg en zie wel het begin embleempje aan het begin van de track, maar eind embleem is er niet. Ik kan nu geen stukje selecteren en moet me track vanaf het begin helemaal afluisteren. Zodra ik de track laad is het probleem er weer. Bij andere of een nieuwe track niet.

Reacties

Bol schreef op 07.04.2020 om 22:59 uur

Hallo Donny,

Dit is een forum voor en door Magix gebruikers en staat geheel los van Magix Support. Voor zover ik het nu kan beoordelen is de enige hulplijn Magix Support. https://support2.magix.com/customer/nl en leg daar uw problemen voor.

Heb u al geprobeerd om het programma te resetten. Zo niet, ga dan naar: Bestand / instellingen / programma-instellingen terugzetten op standaard waarde.

Een corrupte MMM-project bestand kan op vele manieren optreden. MMM-projectbestanden bestaan alleen maar uit verwijzingen, die op vele manieren beschadigd kunnen raken. Mijn advies, slaat uw project regelmatig tussentijds onder een andere naam op.

Zelf doe ik het zo:

  1. 001 naam.MMM
  2. 002 naam.MMM
  3. 003 naam.MMM
  4. etc...

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-