Brander in Windows 10 niet gevonden

WimBo schreef op 10.06.2019 om 12:30 uur

Hallo,

Momenteel heb ik een nieuwe snelle pc, o.a. om snel een film te kunnen maken. ( en branden)

Na het installeren van Magix Video deLuxe 17 Premium, en ik heb een film gemaakt, om te branden, dan geeft het systeem aan, dat er geen brander is gevonden.

Terwijl deze brander altijd wel gewoon films heeft gemaakt met Magix.

Waar kan ik de instelling aanpassen zodat het programma wel de brander kan vnden?

Groeten,

Wim

Reacties

mi-bo schreef op 10.06.2019 om 12:51 uur

@WimBo

Beste Wim,

Heeft U na het opniew installeren van MAGIX vdl 17 Prem.( is dit 17 of 2017)

Via hulp omline actualiseren gadaan en via hulp gratis programma (ong 8 Gb )weer geinstalleerd.

Sc6

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m.foutief woord.

Bol schreef op 10.06.2019 om 13:16 uur

Hallo Wim,

U heeft waarschijnlijk VDL 17 premium uit 2012 geïnstalleerd. Als dat zo is dan ga naar: https://support2.magix.com/customer/nl/download/magix-burnroutines1300247 download en installeer dan deze brandroutine.

Wanneer de bovenstaande brandroutine niet het gewenste resultaat oplevert, kunt u deze brandroutine uitproberen: https://support2.magix.com/customer/nl/download/magix-burnroutine-v1200240-beta

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 10.06.2019, 13:25, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

WimBo schreef op 10.06.2019 om 13:26 uur

Hartstikke bedankt. Het werkt super.

mi-bo schreef op 10.06.2019 om 13:42 uur

@WimBo

Beste Wim.

Goed bericht dat U weer verder kunt met Uw hobby.

Veel montage plezier.

Sc6

Michael

Bol schreef op 10.06.2019 om 13:54 uur

Hallo Wim,

Het doet mij deugd om te lezen, dat uw probleem is opgelost. Heel veel plezier met het samenstellen van uw projecten,

Groet,

Rob

Ps. Welke van de twee brandroutines heeft u geïnstalleerd.

Laatst gewijzigd door Bol op 10.06.2019, 13:56, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-