Branden van project

peterooms schreef op 31.08.2011 om 08:01 uur

Ik heb ,et Video de Luxe 16 een project samengesteld met foto's en video. Dit project heb ik later verlengd. Nu wordt er maar een gedeelte van dit project op dvd gebrand. Zelfs het eerst aangemaakte gedeelte van dit project wordt niet (meer) in zijn geheel gebrand. Bij het ophalen van het project worden alle  foto's en video's correct opgehaald. Voor en na het branden geeft het programma geen fouten aan.

Ik  Windows 7.

 

 

Reacties

mi-bo schreef op 31.08.2011 om 11:42 uur

Uw verhaal gelezen.

U heeft het totale project op de tijdlijn staan, dit is zoals u het wilt hebben, wat er verkeerd is gegaan kunnen wij niet zien, maar een oplossing, ga naar bestand exporteren, video als Magix video, dan gaat er een scherm open hier geeft u aan waar het project naar toe moet worden geschreven, nu wordt het project gecodeerd , als dit klaar is maakt u de tijdlijn leeg, zoek in verkenner het project op met mxv op het einde, sleep dit naar de tijdlijn, brandt het project opnieuw gaat dan wel een stuk sneller, en het zal perfect op de dvd staan.

succes.

FransS schreef op 31.08.2011 om 19:17 uur

ter aanvulling,er zit ergens waar het stopt een fragment of foto met een verkeerde extensie of is beschadigd kijk daar eens naar.

En wat geeft het aan als het branden stopt ?

grt.Frans S.