Branden op DVD gaat NIET

Peeku schreef op 05.06.2017 om 10:20 uur

Ik wil met programma Magix VM de Luxe Plus een DVD branden maar dan komt hij met de melding:

Helaas mag de functie DVD op grond van licentiebepalingen niet in een testversie worden aangeboden. Wij vragen uw begrip hiervoor.

Raar dat ik deze melding krijg want ik heb geen testversie maar een betaalde versie.

Wie kan mij verder helpen om toch deze film te kunnen branden op DVD

Alvast bedankt

Groet

Reacties

mi-bo schreef op 05.06.2017 om 10:54 uur

Hallo Peeku,

ga naar deze link

https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/

inloggen en kijken of bij mijn producten Uw programma met registratienummer staat,

is dit niet het geval, kunt U onderin alsnog het registratienummer invoeren,

Een andere mogelijkheid is, naar mijn product registratie gaan, kijken of alles goed is ingevuld en daar de registratienummer invoeren, hier kan ook een verkeerd email adres verbeterd worden neer gezet.

En zal het MAGIX product gaan werken zoals het hoort

Gr

Michael

Peeku schreef op 05.06.2017 om 11:41 uur

Hoi Michael,

ik heb gekeken bij mijn producten. Zoals ik kan zien is het registratienummer ingevoerd. zie bijlage

wat moet ik nu nog doen?

groeten en alvast bedankt Peter

mi-bo schreef op 05.06.2017 om 12:05 uur

Hallo Peter,

zoals U zelf laat zien, is bij 1 & 2 geen computer of laptop geregistreerd,

even onderin bij registratienummer invoeren dit doen, want het geeft wel aan dat het gekocht is maar nog niet geregistreerd.

Wat ook mogelijk is ga naar help/hulp online actualiseren,in het programma MAGIX vdl dan wordt als het er is een download update geïnstalleerd en Uw registratienummer gevraagd en dat invoeren, met e-mail adres

gr

Michael

Peeku schreef op 05.06.2017 om 12:22 uur

Hoi Michael,

Waar veld bedoel je dat ik onderin bij registratienummer iets moet invoeren. weet niet wat je bedoel? Kan daar niet op klikken?

Ben naar help/online actualiseren gegaan, maar er is geen nieuwe update, dus krijg geen veld waar ik mijn registratienummer (is dit het bestelnummer?)  kan invoeren

groeten Peter

mi-bo schreef op 05.06.2017 om 12:36 uur

Hallo Peter,

na te hebben ingelogd via https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/

registreren, mijn producten en staat helemaal onderin

dit bedoelde ik.

gr

Michael

Peeku schreef op 05.06.2017 om 13:10 uur

Hoi Michael,

ik heb nogmaals geprobeerd mijn product te registreren zoals hieronder

maar krijg dan deze melding

snap er niets meer van.

gr. Peter

mi-bo schreef op 05.06.2017 om 13:31 uur

Hallo Peter,

Wilt U zo vriendelijk zijn om in het bericht hier boven de serienummer verwijderen,

Dan het volgende, als het mogelijk is, via menu Hulp / Programma deactiveren... kiezen en daarna nog eens proberen te activeren.

Bij blijvende problemen installation.ini verwijderen uit C:\ProgramData\MAGIX\Video de luxe en dan opnieuw installeren...

Gr

Michael

Peeku schreef op 05.06.2017 om 13:38 uur

Hoi Michael,

voor dat ik het volgende doe zoals je heb aangegeven, ik heb een film helemaal klaar staan ben ik die dan kwijt.

Gr Peter

mi-bo schreef op 05.06.2017 om 13:52 uur

Hallo Peter,

als dit project in een daarvoor aangemaakte map wordt opgeslagen,(als opslaan in ) wordt gedaan blijft dit project gewoon weer oproepbaar na herinstalleren van Vdl.

gr

Michael

Peeku schreef op 05.06.2017 om 15:11 uur

Hoi Michael,

ik heb het programma verwijderd en opnieuw geïnstalleerd via download center, daarna kreeg ik deze melding.

Hartelijk dank. Het serienummer is herkend. Alle passende bestanden bevinden zich nu in een lijst. Door een klik op de link, komt u direct bij de download.

maar als ik nu het programma open heb ik complete Testversie. Via product registratie krijg ik de melding 

Serienummer reeds in gebruik

Het door u opgegeven serienummer is reeds in gebruik. Waarschijnlijk heeft u zich reeds geregistreerd. U hoeft zich niet opnieuw te registreren.

wat moet ik nu doen, want ik weet het niet meer.

is het mogelijk om telefonisch contact te hebben?

gr. Peter

mi-bo schreef op 05.06.2017 om 16:26 uur

Hallo Peter,

Telefonisch contact gaat helaas niet, want dit wordt te duur voor U, gezien ik niet in Nederland ben.

de test versie is geïnstalleerd ga nu naar hulp, online actualiseren dan zal er wel een grote download update zijn, en komt als het goed is Uw e-mail adres en serienummer naar voren, dit aanvinken en alles staat nu wel geïnstalleerd,, en het programma werkt weer,

Als U een online versie heeft, even kijken bij hulp, gratis programma's downloaden of alles evt. nog op de Pc staat anders opnieuw installeren, en u zult nu zien bij

https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/ mijn producten, dat de Pc/laptop die U gebruikt heeft om het MAGIX programma op te zetten hierin staat.

succes

Gr

Michael

Peeku schreef op 13.06.2017 om 19:30 uur

De oplossing van het probleem: Branden op DVD gaat NIET?????

Met de ondersteuning van Michael ( waarvoor mijn grote dank ) zijn we tot de conclusie gekomen dat de oorzaak van het probleem was de Trial versie.( er was iets niet goed gegaan met de registratie van het produkt / en opnieuw registreren ging niet meer ). Door het verwijderen van het bestand: installation.ini en via configuratie scherm het programma Magix vdL 2017 geheel verwijderen ( Let op dat alle mappen zijn verwijderd van Magix ) Daarna het programma Magix vdL 2017 opnieuw installeren. De extra programma's installeren. Online de laatste download Updates te installeren.

Via onderstaande Link is een handleiding opgemaakt.

https://www.magix.info/nl/tutorials/mijn-magix-programma-draait-niet-lekker--1191668/

Na dit alles heb ik uiteindelijk mijn eerste samengestelde film netjes op een DVD kunnen branden.

Groet Peter

mi-bo schreef op 13.06.2017 om 20:52 uur

Hallo Peter,

veel succes met het mooie MAGIX product.

gr

Michael