Dank voor je mail. Ik heb programma RegCurePro gedownload en zelfs bijna 28 euro hiervoor betaald. Alles geinstalleerd, films opnieuw geladen etc. etc. Maar dezelfde foutmelding blijft komen bij het branden. Deze foutmelding moet nu inmiddels vandaag minimaal 6 x bij jullie zijn binnengekomen (zit weer een hele middag achter de computer), dus ik begin er een beetje chagerijnig van te worden.
Ik hoop nu een antwoord te krijgen waar ik echt wat aan heb, want nog meer geld uitgeven zonder resultaat wordt me echt te gortig.
vr gr Hans
Voormalige gebruiker
schreef op 03.06.2014 om 22:00 uur
Hallo Rob,
Dank voor je mail. Ik heb programma RegCurePro gedownload en zelfs bijna 28 euro hiervoor betaald. Alles geinstalleerd, films opnieuw geladen etc. etc. Maar dezelfde foutmelding blijft komen bij het branden. Deze foutmelding moet nu inmiddels vandaag minimaal 6 x bij jullie zijn binnengekomen (zit weer een hele middag achter de computer), dus ik begin er een beetje chagerijnig van te worden.
Ik hoop nu een antwoord te krijgen waar ik echt wat aan heb, want nog meer geld uitgeven zonder resultaat wordt me echt te gortig.
vr gr Hans
Hallo Hans,
Ik ben een gebruiker van Magix programma's en probeer andere gebruikers een oplossing aan te dragen.
De beslissing om het programma te kopen is u eigen beslissing geweest. Ik heb u alleen willen laten zien dat het een Windows / Magix probleem is. Niets meer en niets minder.
Ik heb nog een vraag, is deze Film op DVD een geregistreerde- of een testversie. In een testprogramma kan u maar max. 3 minuten branden.
Succes,
Rob
Aanvulling 4 juni om 9:00
Dit is een Forum van gebruikers. De 6 meldingen zijn rechtstreeks naar Magix verstuurd..
Duizendmaal excuses voor mijn wat boze mail van gisteren. Dacht dat jij een medewerker van Magix was. Dank je wel voor jouw reacties. Misschien een domme vraag maar hoe zie ik of ik in een geregistreerde- of een testversie aan het werken ben en hoe kan ik dat eventueel instellen?
Nogmaals sorry en fijn dat ik van jou tenminste wat hoor, want van Magix zelf hoor ik niets.
Hartelijke groet,
Hans
Voormalige gebruiker
schreef op 04.06.2014 om 18:14 uur
Hallo Hans,
Wanneer je VDL 2013 heeft geinstalleerd moest je een serienummer en je e-mail adres invullen. Als je dat gedaan heeft dat mag je er van uitgaan dat je een geregisteerde versie heeft. Je kan dit controleren door te gaan naar: http://www.magix.com/nl/ . Klik rechtboven op "Mijn account" Vul hier je e-mail en wachtwoord in en klik op volgende.Klik op "Mijn producten". Hier kan je zien welke producten geregistreerd zijn bij MAGIX.
Wat je ook nog zou kunnen proberen om een herstel uit te voeren. Leg de DVD in de lade en kies voor Herstel.