Branden met Video Deluxe MX (maar beperkt gedeelte van het project komt op de DVD)

Joopjazz schreef op 06.01.2012 om 18:36 uur

Beste mensen,

Mijn werkomgeving is Windows 7, mijn programmatuur is VideodeluxeMX plus.

Er zijn zo'n 31 hoofdstukken in mijn project van 1 uur en 8 seconden.

Bij het branden worden er maar 2 hoofdstukken op de DVD gezet. Heb de titel geplaatst en de aftiteling.

Daarna alles in het menu gezet. Daar zie ik in de navigatie alle 31 hoofdstukken van de film.

Het filmmenu en het hoofdfilmmenu staan aangeklikt. De brander staat op breedbeeld Pal.

Het MVP project bestand wordt dan dus voor maar 2 hoofdstukken gebrand.

 

Werk vervolgens met Magix producten: Video de Luxe 15, 16, MX plus en nu met  Video de Luxe 2013 Plus. Inmiddels met Magix Video deLuxe Plus 2021.

Dit jaar (januari 2013 in Heemskerk) de cursus 'Videomontage makkelijk gemaakt met Magix Video deluxe' gevolgd.

Tevens plezierige gebruiker van Music cleaning lab Deluxe 2003 en nu Audio Cleaning Lab 16 Deluxe. 

Foto's op CD en DVD 8.

Reacties

mi-bo schreef op 07.01.2012 om 15:26 uur

Goedemiddag.
U heeft projecten op de tijdlijn staan totale lengte 1 uur en 8 minuten.
het totale project bestaat uit 31 markers, deze markers heeft u een naam gegeven.
nu gaat u branden, en wordt er gevraagd wilt u een hoofdstuk of automatische hoofdstukken aan maken, daar gaat het om, wat u als nog kunt doen is als u bij hoofdstuk branden bent, preview//bewerken, aan klikken en dan ziet u hoe de film is opgedeeld staan maar 2 vinkjes ergens in het gehele project wordt het ook in 2 delen weer gegeven, bij alle blokjes een vinkje geven, en u heeft 31 hoofdstukken ( dit is een paarde middel gezien het in begin al verkeerd is gegaan,
gr
mi-bo@magix.info.

Joopjazz schreef op 08.01.2012 om 13:58 uur

Beste Mi-Bo,

In de navigatie stonden alle vinkjes aan. Nu zag ik in de balk waar ook alle scènes (hoofdstukken staan dat de pijl direct na de tweede hoofdstuk/scéne stond. Deze heb ik nu naar achter geplaatst en opnieuw het brandproces gestart. Het brand proces (stap 1) is echter wel 1:55 uur (bijna twee uur). Is dat niet lang?

U geeft aan dat in het begin er iets verkeerd zou zijn gegaan. Bedoelde u dat met die markstreep net achter het tweede hoofdstuk was blijven staan? Die markers bij de scénes heb ik echter geen naam gegeven.

Heb het project geladen via mijn camera (Canon Legria HV40) en is geplaatst op de D schijf. Daarna via het bewerkscherm alleen in de tweede scéne (hoofdstuk) de aankondigingtitel en in de laatste scéne (hoofdstuk) de aftiteling geplaatst en het brandproces gestart.

Omdat ik met 15 en 16 niet echt heb gewerkt en nu met de Video Deluxe MX Plus een nieuwe start wil maken liep ik dus vast bij het eerste keer branden!

Na het verplaatsen van deze (streep) is nu eindelijk wel het hele project op de dvd gekomen!

Alvast bedankt voor uw antwoord.

 

 

Laatst gewijzigd door Joopjazz op 08.01.2012, 14:01, in totaal 2 keer gewijzigd.

Werk vervolgens met Magix producten: Video de Luxe 15, 16, MX plus en nu met  Video de Luxe 2013 Plus. Inmiddels met Magix Video deLuxe Plus 2021.

Dit jaar (januari 2013 in Heemskerk) de cursus 'Videomontage makkelijk gemaakt met Magix Video deluxe' gevolgd.

Tevens plezierige gebruiker van Music cleaning lab Deluxe 2003 en nu Audio Cleaning Lab 16 Deluxe. 

Foto's op CD en DVD 8.