Branden lukt niet

lisettebetlem schreef op 17.11.2017 om 21:50 uur

Ik gebruik Video Deluxe 2015, en heb meerdere malen geprobeerd mijn film te branden. Dit lukt echter niet. Ik krijg de volgende melding:

Het branden werd afgebroken met de volgende fout: Fout bij het renderen van de menu's

Encoderen van het menu mislukt

Wat kan ik het beste doen? Ik hoor het graag!

Groet, Lisette

Reacties

Bol schreef op 17.11.2017 om 23:30 uur

Hallo Lisette,

Klik op Encoder-instellingen en haal het vinkje weg bij Smart Rendering en probeer je film nog eens te branden

Succes,

Bol

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 18.11.2017 om 12:45 uur

Lisette,

Een ezel bruggetje, zet het project op de tijdlijn, ga naar exporteren, dan Video als MAGIX video, dan wordt een mixdown van het project gemaakt, dit is een MXV bestand, kijk waar het wordt neer gezet, in welke map.

Geheel is gerenderd,, zoek het bestand met MXV er achter op zet dit op de tijdlijn, ga weer naar bestand, exporteren, of mpeg2 of mpeg4 .

En het geheel kan geëxporteerd worden naar een externe harde schijf of op een dvd gebrand worden

Groeten

Michael