Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 08.08.2017 om 16:17 uur

Hallo Frits,

Welkom op dit forum. In de testversie kan je geen volledige project branden. In een Full versie natuurlijk wel. Er kunnen twee mogelijkheden zijn, waarom de DVD niet afspeel op de Pioneer dvd speler.

1. De gebrande DVD is nog niet gefinaliseerd, omdat er maar ca.3 minuten van je project wordt gebrand op de DVD
  2. Ook kan het zijn dat je Pioneer dvd speler deze gebrande DVD niet kan afspelen. Zie de handleiding van de DVD speler

Groet,

Rob

frits-vogelaar schreef op 08.08.2017 om 17:11 uur

ik heb het geprobeerd via de full versie ( buurman) maar helaas met hetzelfde resultaat, zowel bij de dvd speler als de dvd recorder speelt het niet af. Geprobeerd op snelheid 2 te branden helpt ook niet. ?????

Voormalige gebruiker schreef op 08.08.2017 om 18:05 uur

Hallo Frits,

Wat is het type van je pioneer dvd speler.

Speelt de gemaakte dvd bij de buurman, wel op de dvd speler van de buurman af?

Groet,

Rob

frits-vogelaar schreef op 08.08.2017 om 18:21 uur

het is een pioneer XV-DV222, op de laptop van de buurman speelt het wel af met nero

Voormalige gebruiker schreef op 08.08.2017 om 18:44 uur

Hallo Frits,

Zoals ik nu kan beoordelen kunt u DVD speler geen DVD+R schijven lezen zie pagina 8 van de handleiding. Te downloaden vanaf https://www.gebruikershandleiding.com/Pioneer-XV-DV222/preview-handleiding-769428.html

De buurman heeft een project op een DVD+R gebrand, zo als ik nu kan beoordelen moet u DVD-R gebruiken.

Succes,

Rob

frits-vogelaar schreef op 08.08.2017 om 18:50 uur

klopt maar ik heb altijd dvd-r gebruikt

frits-vogelaar schreef op 08.08.2017 om 18:55 uur

kan het finaliseren er iets mee te maken hebben, maar dat moet toch automatisch gaan?

Voormalige gebruiker schreef op 08.08.2017 om 18:55 uur

Ook bij het branden van uw project met Video de luxe? U moet ook nu branden op dvd-r!

frits-vogelaar schreef op 08.08.2017 om 19:01 uur

ja dat heb ik steeds gebruikt (dvd-r)

Voormalige gebruiker schreef op 08.08.2017 om 19:24 uur

Hallo Frits,

Een familielid van mij heeft een Panasonic, die ook alleen maar DVD-R aankan. Zelf brand ik zijn foto's / films op een DVD+R. Alleen ik moet wel dan wel een standaard menu gebruiken. Zie rood omlijnde Deze worden wel op de Panasonic afgespeeld

Ik zou zeggen probeer het eens. Niet geschoten is altijd mis.

Groet,

Rob

frits-vogelaar schreef op 08.08.2017 om 19:57 uur

net bij buurman de dvd's geprobeerd (sony) en daar werkt het wel dus waarschijnlijk is mijn dvd speler de veroorzaker

Voormalige gebruiker schreef op 08.08.2017 om 20:10 uur

Hallo Frits,

Dat vermoeden heb ik ook, maar dat is van hier is moeilijk te beoordelen.

Groet,

Rob

frits-vogelaar schreef op 08.08.2017 om 20:16 uur

waarschijnlijk een nieuwe modernere dvd speler, bedankt voor de hulp.

Ook met verzetten van individueel had geen succes