het branden gaat goed , ik kan het dan afzien op de laptop maar op de dvd speler geeft het : "no disk". hoe kan ik dat verhelpen? windows 10, pioneer dvd speler. video delux test versie
Voormalige gebruiker
schreef op 08.08.2017 om 16:17 uur
Hallo Frits,
Welkom op dit forum. In de testversie kan je geen volledige project branden. In een Full versie natuurlijk wel. Er kunnen twee mogelijkheden zijn, waarom de DVD niet afspeel op de Pioneer dvd speler.
De gebrande DVD is nog niet gefinaliseerd, omdat er maar ca.3 minuten van je project wordt gebrand op de DVD
Ook kan het zijn dat je Pioneer dvd speler deze gebrande DVD niet kan afspelen. Zie de handleiding van de DVD speler
ik heb het geprobeerd via de full versie ( buurman) maar helaas met hetzelfde resultaat, zowel bij de dvd speler als de dvd recorder speelt het niet af. Geprobeerd op snelheid 2 te branden helpt ook niet. ?????
Voormalige gebruiker
schreef op 08.08.2017 om 18:05 uur
Hallo Frits,
Wat is het type van je pioneer dvd speler.
Speelt de gemaakte dvd bij de buurman, wel op de dvd speler van de buurman af?
Voormalige gebruiker
schreef op 08.08.2017 om 19:24 uur
Hallo Frits,
Een familielid van mij heeft een Panasonic, die ook alleen maar DVD-R aankan. Zelf brand ik zijn foto's / films op een DVD+R. Alleen ik moet wel dan wel een standaard menu gebruiken. Zie rood omlijnde Deze worden wel op de Panasonic afgespeeld
Ik zou zeggen probeer het eens. Niet geschoten is altijd mis.