Beste forummers,
Ik maak gerelgeld films en foto's met programma's van Magix, maar de laatste tijd heb ik geregeld 'miserie'.
Het begon tijdens het monteren dat ik de melding kreeg van te weinig geheugen of een interne fout. Ik heb me de haren uit de kop getrokken (letterlijk) van de zenuwen.
Nu wil ik branden naar schijf, maar na een tweetal uur krijg ik terug die melding, misschien te weinig geheugen of een interne fout. Deze morgen heb ik 2 latjes geheugen bijgeplaatst en terug herbegonnen met een poging om de film op schijf te branden, evenwel zonder resultaat. Terug diezelfd melding.
Getracht dan van op pc te branden in een bestand, zelfde resultaat; misschien te weinig geheugen of een intene fout.
In alle eerlijkheid moet ik wel meedelen dat het een film betreft van ongeveer 2,5 uur. Bij het monteren heb ik honderden keren moeten herbeginnen omdat het programma steeds blokkeerde wegens dat probleem. Maar ik kon niet geloven dat het aan het geheugen lag, dus heb ik maar voortgedaan in de hoop dat het zou beteren. Die problemen begonnen al van het eerste kwartuur dat ik gemonteerd had.
Wat kan ik hier aan verhelpen, want ik heb echt geen zin om gans die film te herbeginnen monteren. De muziek staat er ook allemaal op en nu begin ik wal wat ongerust te worden.
Verwijderen en terug installeren heeft ook niets uitgehaald. Upgraden ook niet. Ligt het dan aan de pc? Of toch aan het programma als de interne fout in magix zelf zit.
Mijn grote dank voor een positief antwoord.