Reacties

bobbiaan schreef op 31.01.2011 om 23:32 uur

Beste Grok,

 

Dit is welerg kort door de bocht. Veel succes.

Maar mag ik weten wat voor video beelden met welk soort camera neemt u op?

Wat voor PC en welk besturingsprogramma heeft u op die PC?

Welk video de Luxe programma heeft u?

Is het na de installatie geregistreerd en geactiveerd?

Als dit allemaal bij mij bekend is en door u uitgevoerd is, ja dan heeft u wat mij betreft misschien wel gelijk.

 

Mvg

 

Bobbiaan

Grok schreef op 08.02.2011 om 21:18 uur

Dag Bobiaan, het heeft even geduurd maar hierbij wat meer gegevens ivm het mislukken bij het branden van een project op een DVD.

De camera is een JVC Everio GZ-MS 250 32 Gb intern geheugen + SD-HC.

De P.C. is een HP m8180, voorzien van een Intel (R) Core (TM) 2 Quad PU 2,40 Ghz 32 bits Ram 3 GB.

Windows Vista Sevice Pack2.

DVD brander HL-DT-ST DVDRW GSA-30 ATA.

Schijf Hitachi HDT 725032VLA380 ATA.

Videokaart N VIDIA Ge Force 8500GT.

Als ik wil branden krijg ik het volgende op mijn scherm: "In uw project gedeelten gevonden die geen film- of beeldmateriaal bevatten. Aantal gevonden gedeelten 4. Positie van het langste gedeelte 00:27.27:15 in de film 

"trouwen1-03.

mda reports disc image creation error 840003f4.

Branden afgebroken, encoderen mislukt.

IK het Magix Video de Luxe 17 Plus.

 

Ik hoop dat het voldoende infomatie is.

 

Vr. gr. Klaas. (Grok)

bobbiaan schreef op 08.02.2011 om 22:12 uur

Beste Klaas,

 

Ja hier kan ik iets mee. Is het een Laptop of een desktop PC. Als het een laptop is bestaat de mogelijkheid dat de harddisk maar 5400 toeren draait op zich niet direct een probleem.

Maar nu het probleem te lijf gaan op de volgende wijze. Ga in het bewerken menu met de tijdlijn modus naar het dubbele pijltje rechtsonder naast het woordje Zoom. Klik hierop met de muis linker muisknop. Op deze wijze komt het eerste en laatste beeld op de tijdlijn in beeld. Nu zal je op de aangegeven tijden materiaal missen wat is opgegeven in het storing rapport. Schuif alles aan elkaar en kijk wat er nu gaat gebeuren. Het kan ook zijn dat je een effect gebruikt waarvoor er onvoldoende materiaal is om uit te rekenen. Ik hoop dat je hiermee verder komt.

 

Mvg

 

Bobbiaan

Grok schreef op 09.02.2011 om 00:09 uur

Bedankt, het is een desktop met 7200 t/m en ik ga het proberen.

 

Vr.gr.

 

Grok

Grok schreef op 10.02.2011 om 22:51 uur

Dag Bobbiaan,

 

Ik heb precies gedaan wat je aangegeven hebt, maar helaas krijg ik nog steeds dezelfde foutmelding.

Er bevinden zich geen open gedeeltes in de film.

Mijn project is weggeschreven als 02 maar bij de poging van het branden krijg ik project 03.

Ik hoor wel.

 

Mvrgr.

 

Grok