branden

fransbe schreef op 14.10.2015 om 10:36 uur

bij het branden van een project blijf ik de foutmelding krijgen : nda reports disc image creation error 840003f4, encoderen mislukt.

Ik heb eerder al magix gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd, maar dat baat niet;  Kan het nummer van de aangehaalde fout een aanwijzing zijn waar de fout zich voordoet zodat ik het kan verwijderen ?

Kan iemand mij a.u.b. helpen ? Dank.

Reacties

mi-bo schreef op 14.10.2015 om 11:06 uur

Frans,
een optie, zet het project op de tijdlijn, ga naar bestand , exporteren dan optie MAGIX als magix video, dan gaat er een scherm open,  maak eerst even een map aan bv met de naam michael zet het project daarin, dan wordt er een mixdown gemaakt zoals het op de tijdlijn staat, is dit klaar sluit vdl af start weer op ga naar de map michael sleep het project naar de tijdlijn en dan branden, misschien lukt het nu wel
gr
michael

Voormalige gebruiker schreef op 14.10.2015 om 13:09 uur

Hallo Frans,

Deze vraag heb je al eerder gesteld. zie: http://www.magix.info/nl/ik-werk-met-video-deluxe-17-premium-probleem-bij.knowledge.1144591.html

Zoals ik het nu kan bekijken, zal het het projectbestand "naam.mvp" corrupt zijn. Mijn vraag is nu als je een nieuw project heeft gemaakt, krijg je dan ook deze foutmelding bij het branden? 

Succes,

Rob

PS het projectbestand naam.mvp bevat alleen maar verwijzigingen.

fransbe schreef op 14.10.2015 om 17:06 uur

Hallo Rob,

Sorry voor mijn ongeduld, maar ik maak mij toch wel zorgen : een nieuw project gemaakt (iets langer dan 6 minuten); geen foutmelding bij het branden ! maar op de film is nu wel geen enkele tekst terug te vinden van alle teksten die ik ingegeven heb !

dank en groeten,

Frans

fransbe schreef op 14.10.2015 om 17:17 uur

hallo mi-bo,

Pas nu je antwoord ontdekt ! Ondertussen een korter project gemaakt en gebrand : geen foutmelding, maar geen enkele tekst staat in de film; had al problemen ondervonden bij de laatste titels die ik wou maken : ze werdenniet meer opgenomen in het project, maar ook de teksten die ik er wel nog in gekregen had zijn niet overgenomen op de gebrande film.

Ben wel geneigd om de optie die je voorstelt uit te proberen. 

heel veel dank en groetjes,

Frans

fransbe schreef op 14.10.2015 om 20:37 uur

Hallo mi-bo

fransbe schreef op 14.10.2015 om 20:40 uur

Hallo mi-bo, 

je voorstel uitgeprobeerd, maar krijg bij het branden dezelfde foutmelding als voorheen :creation error 840003f4.

Toch van harte bedankt,

Frans

fransbe schreef op 14.10.2015 om 21:36 uur

hallo Rob (en ook mi-bo),

Het ontbreken van de geschreven teksten was mijn eigen stommiteit : op dat spoor was, na bewerkingen, de Mute ingesteld, dus was dat spoor (geschreven titels) uitgeschakeld !! Stom.

Samengevat is mijn klein project van 6 minuten, na het branden, OK. en zal ik doorgaan met het volledig hermonteren van het volledige project (35 min.), tenzij er nog een andere oplossing uit de bus valt. 

dank en vriendelijke groeten,

Frans

Voormalige gebruiker schreef op 14.10.2015 om 21:50 uur

Hallo Frans,

Ik ben er nu van overtuigt, dat het hierbij zeker om een corrupte MVP-bestand gaat. Conclusie: Je zou het project weer opnieuw moeten samenstellen. Er zijn bij mij nog geen methodes bekend, hoe je een MVP-bestand kan herstellen.

Succes,

Rob

gewijzigd: ivm een verbeterd antwoord, die aansluit op de vragensteller