Bovenstuk kwijt adschijvenaars schreef op 18.11.2018 om 07:30 uur Goedemorgen, ik ben het bovenste gedeelte kwijt, o.a.het gedeelte waar je kan publiceren, renderen en afsluiten. Dit heb ik meer aan de hand gehad en dmv van een of andere toets had ik die weer terug. Maar ik weet niet meer de welke het was. Hierbij sluit ik een screenshot bij Terug naar de post
Reacties mi-bo schreef op 18.11.2018 om 08:13 uur @adschijvenaars Beste Adschijvenaars. Toets F9, en alles staat weer goed. Mvg Michael mi-bo schreef op 18.11.2018 om 08:50 uur @adschijvenaars Beste Adschijvernaars. Een andere optie is klik op venster en kijk naar PNG print. project, mediapool, programma monitor moeten zijn aangevinkt. Mvg Michael adschijvenaars schreef op 18.11.2018 om 11:31 uur Met F9 is het me gelukt! De andere optie lukte niet omdat die rand juist weg was. Dankje voor je bijdrage ik kan naar hartelust monteren! mi-bo schreef op 18.11.2018 om 12:51 uur @adschijvenaars Beste Adschijvenaars. Goed bericht dat Uw probleem is opgelost. Veel montage plezier met MAGIX vdl. Mvg Michael. adschijvenaars schreef op 18.11.2018 om 21:00 uur Dankje Michael. Had Maix verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar het probleem bleef. Een simpele F9 aanslag was alles weer zo het was. Groet Ad 1