Poosje geleden Magix Video de Luxe 2025 Premium aangeschaft mijn vraag is in de oudere versies van Magix was het blurren en het volgen van een object aanwezig deze kan ik in het nieuwe Magix niet vinden en hoe het te gebruiken is.
U hebt niet aangegeven met welke versie u hiervoor werkte, maar ik heb het vermoeden dat dit nog VDL2022 was. Het blurren is ook in Video Deluxe is nog steeds mogelijk
Mijn eerdere gegeven antwoord heb ik ingetrokken, omdat er een spraakverwarring is opgetreden omtrent het gebruik van het woord versie!!
Ik heb mijn antwoord van 27 januari 2025 nog eens doorgelezen. Ik schreef daarin dit: "U hebt niet aangegeven met welke versie u hiervoor werkte". Hiermee bedoelde ik niet het versienummer maar de Video Deluxe versie.
In een van uw eerdere topics lees ik, voordat u VDL2025 had aangekocht werkte met VDL2021 | 2022. Vanaf VDL2023 is de lay-out behoorlijk veranderd ten opzichte van de voorgaande Video Deluxe versies. Het zal nu wel even wennen zijn bij het zoeken naar bepaalde functies, maar het blurren is net als in alle voorgaande Video Deluxe versie mogelijk in Video Deluxe 2025.
Met vriendelijke groeten,
Rob (forum moderator)
PS. hebt u uw Blur-probleem kunnen oplossen met mijn gegeven antwoord
Het doet mij deugd om te vernemen, dat het na wat puzzelen is gelukt om te blurren d.m.v. de optie: Aan beeldpositie in de video plakken.... Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.
Het aan beeldpositie plakken vergt nogal wat kundigheid en geduld. Zelf gebruik ik aan beeldpositie plakken niet meer. In plaats daarvan doe ik dit met Key frames. Dit is een snellere manier van blurren.