Reacties

Cecile-B schreef op 15.03.2024 om 15:41 uur

Op internet wordt er verwezen naar de Video Mosaic app. Dat zou je kunnen proberen. Ik heb er zelf nog geen ervaring mee. Hou me op de hoogte als het lukt.

erica-v schreef op 15.03.2024 om 19:26 uur

ik zal er eens naar kijken, maar had begrepen dat het binnen magix de luxe zelf ook zou moeten kunnen. zij oude versies was het mogelijk, maar daar is de lay out anders van en daardoor kom ik er niet uit.

Cecile-B schreef op 15.03.2024 om 19:34 uur

Ja ik lees versie 2014 en 2016. Er staat wel het een en ander als je zoekt op blurren magix.

Bol schreef op 17.03.2024 om 00:14 uur

@erica-v

Hallo Erica en @Cecile-B

Het is mogelijk om een kentekenplaat te blurren, met de functie: Aan beeldpositie in de video plakken.... Het vergt heel wat oefeningen.

Zie het filmpje

Mochten jullie nog vragen hebben, dan verneem dat wel.

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

erica-v schreef op 17.03.2024 om 11:53 uur

geweldig, hoe je dat doet! ik ga het meteen p[roberen, bedankt!!!

erica-v schreef op 17.03.2024 om 17:27 uur

gelukt! het is misschien niet handig voor hele lange stukken film, (het inlezen kost veel tijd) maar het werkt wel. ik moet nog wel oefenen met het verspringen bij langere afstand, maar het begin is er. dank je wel!!!

Bol schreef op 17.03.2024 om 18:17 uur

@erica-v

Hallo Erica,

Wat u schrijft klopt allemaal. U zou inderdaad lange stukken in stukjes kunnen opdelen. Daarbij komt dat tijdens het blurren er zeer veel rekenwerk moet worden uitgevoerd. Maar goed het werkt.

Succes met blurren.

Rob
forum moderator

Laatst gewijzigd door Bol op 17.03.2024, 19:00, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-