Dag Rob , dank voor je snelle reactie, helaas het probleem blijft bestaan. Alle (zichtbare) andere plug-ins werken prima. Behalve TitlerEX die geeft dezelfde foutmelding.
Ik las MAGIX vdl 15 zoals U schreef en het moest MAGIX vdl 2015 zijn vandaar mijn opzomming , dat MAGIX vdl 2015 ook goed onder Windows 10.werkt is correct.
Gezien er een verdere discussie bezig is wat misschien tot een oplossing zal lijden,wens ik U veel succes.
Nadat ik VDL 2021 had opgestart en de Titler Ex wilde opstarten, kreeg ik net ook dezelfde foutmelding als u (zie afbeelding). Waarom? Helaas, moet ik u het antwoord schuldig blijven. Ik ga mij er verder in verdiepen. Als ik het antwoord weet, dan kom ik er weer op terug.
Nog even een aanvulling op mijn bovenstaand antwoord. Als ik VDL2016 opgestart, dan kan ik Titler Ex het wel zonder foutmelding opstarten. Ik heb het vermoeden, dat VDL 2021 deze niet meer ondersteund, maar nog wel bij de Effecten zichtbaar is.
De twee volgende antwoorden heb ik van Magix Support gekregen op uw vraag: "Na een update van Magix VDL 2015 Plus naar VDL 2021 Plus, krijg ik geen toegang meer tot Titler EX"
Antwoord 1:
Hallo Rob, Dat is juist. New Blue Titler EX werkt niet met onze nieuwe programma's, omdat het te oud is. Het is dus incompatibel met onze nieuwe versies vanwege de ouderdom. Met vriendelijke groeten MAGIX Software GmbH Mandy XXXXXXX Ondersteuningsmanager Berliner Str. 13 01067 Dresden - Duitsland
Antwoord 2:
Daarop heb ik de vraag gesteld of het mogelijk zou zijn om het onzichtbaar te maken onder het tabblad Effecten. Het antwoord hier op is:
Hallo Rob, Helaas is er geen mogelijkheid voor onze programmeurs om de oudere plug-ins niet meer te tonen. Normaal gesproken is dit de taak van NewBlue, maar zij zullen dit ook niet doen. De enige manier, waarop deze plug-ins niet zichtbaar zijn, is door deze te de-installeren, zodat u ze niet meer zult hebben. Met vriendelijke groeten MAGIX Software GmbH Mandy XXXXXXX Ondersteuningsmanager Berliner Str. 13 01067 Dresden - Duitsland
Ik weet het niet meer, hoe ik aan Newblue Titler Pro 6 (opvolger van New Blue Titler EX ) ben gekomen. Of dit nu via een verlenging is gegaan of dat deze er nu standaard bij zit. Kijk eens op je aankoopmail.