In VdL 2025 werken de effecten plotseling niet meer. Ik werk met W11. Ik heb het programma opnieuw vanaf de website gedownload en geïnstalleerd, maar het probleem met de effecten blijft bestaan. Wat kan ik doen?
Bij het opnieuw installeren van Video Deluxe 20xx wordt alleen het hoofdprogramma opnieuw geïnstalleerd, maar de pakketten zoals sjablonen en effecten niet!! U moet deze dan eerst via geïnstalleerde Apps verwijderen en daarna via Hulp / Extra inhoud installeren... weer opnieuw installeren.
Zo kunt u alle pakketten of het gewenste pakket verwijderen.
Zo kunt u alle verwijderde pakketten weer opnieuw installeren.
Dank voor uw aanwijzing. Ik heb alle pakketten verwijderd en vervolgens VDl Premium verwijderd. Daarna heb ik VDl opnieuw gedownload en geïnstalleerd en opnieuw opgestart. Daarna heb ik voor de zekerheid alle pakketten gedownload en geïnstalleerd. En weer opnieuw opgestart. In het programma wordt aangegeven dat alle content is geïnstalleerd. Helaas is het probleem daarmee niet opgelost. In Effecten werkt nog steeds geen van de effecten.
Alle effecten werken niet meer. Zie screenshot met bijvoorbeeld helderheid/contrast maximaal. Het filmbeeld zou in deze stand wit moeten zijn maar er verandert niets.
U hebt gelijk. Als de helderheid/contrast op maximaal staat, dan moet het filmbeeld in deze stand wit moeten zijn!!
Verwijder eens het videodeluxe.ini bestand. Het kan zijn dat dit bestand corrupt is geworden. Na verwijdering wordt VDL2025 teruggezet op de standaardwaarden en eventuele computerconfiguratiefouten hersteld. Na verwijdering wordt deze automatisch weer aangemaakt.
Dank voor uw heldere toelichting want anders zou ik volgend jaar nog naar het bestandje aan het zoeken zijn. Alles werkt weer als vanouds. Zeer bedankt voor uw medewerking. 😀