blauwe kruisende lijnen door beeld vdl prox7

lucky_me schreef op 13.04.2015 om 21:14 uur

Hallo

Ik werk verder in pro_x7 in een project dat ik begon in vdl pro_x6. Ik krijg blauwe kruisende lijnen door de meeste van mijn scene's. Het is een geregistreerde versie, geen trial dus. Ik raak er ook niet van af. Heeft iemand hier ervaring mee? ik werk met windows 7, 64 bit

groeten

Luc

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 13.04.2015 om 23:16 uur

Hallo Luc,

Het blauwe kruis, waar jij het over hebt, had ik ook in VDL 2015. Toen ik Video Pro X6 aan had geschaft zat dat Mercalli V2 bij, maar werkte niet in VDL 2015, met als gevolg een blauw kruis. Volgens mij ligt het aan het programma ProDaD Mercalli V2.  ProDaD Mercalli V4 wordt nu bij Video Pro X7 meegeleverd.

De oplossing is: 'Verwijder de beeldstabilitatie uit de filmfragmenten die je gemaakt hebt met Video Pro X6  (Mercalli V2) en voer de stabilitatie op nieuw uit. met Mercalli V4". Je zult nu zien dat het blauwe kruis is verdwenen.  

Conclusie: het programma ProDaD Mercelli V??? zijn plug-inns en zijn aan Magix VDL versies gebonden.

Succes,

Rob 

Aanvulling 14 april 2015 om 9:30uur 

Dit is het antwoord van Magix Support

Hallo Rob,

Ja, wij hebben dit nu ook gezien. Heeft met een schijnbaar nieuwe policy van ProDAD te maken. Die maken een plugin nu alleen voor een bepaald product; dus de Plugin voor Video Pro X6 werkt dan niet in bijvoorbeeld Video Deluxe 2015.... Tenminste, hij werkt wel, maar er komt dus een blauw kruis doorheen...
Wij kunnen hier helaas ook niets aan doen.