Bij VdL 2016 Premium lim.ed. zou NewBlue Nostalgia meegeleverd worden. Ik vind alleen een trialversie.

geert10 schreef op 23.02.2016 om 14:14 uur

VDL 2016 Premium lim. ed. aangeschaft. Daarbij zou ook NewBlue Nostalgia geleverd worden. Ik vind dit echter  niet op de diskette en ook geen bijbehorende code, en in het VDL programma op de PC ook niet als zodanig. 

Kan het zijn dat het in de effecten verborgen zit?

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 23.02.2016 om 15:42 uur

Hallo Geert,

Je heb MAGIX Video deluxe 2016 Plus (Limited Edition) aangeschaft met NewBlue Nostalgia. Om het hele programma te installeren moet je ook de extra programma's installeren. Start VDL en Ga naar: Hulp / Extra inhoud installeren. Wanneeer alles is geïnstalleerd, voer dan ook een update uit (Hulp / Online actualisering). Klik op het tabblad effecten. Als alles goed gegaan is zou dan NewBlue Nostalgia hier zichtbaar moeten zijn.

Succes,

Rob

geert10 schreef op 23.02.2016 om 17:49 uur

Bedankt voor de snelle beantwoording. Alle "extra inhoud" had ik al via "hulp" geïnstalleerd. Daar stond "Nostalgia" niet bij. Wel vond ik in mijn downloads "newbluenostalgia", daarmee kon ik installeren, maar geen herkenbaar resultaat. Er zijn wel meerdere effecten en ook plugins, maar voor mij niet herkenbaar als deel van Nostalgia. Wel heb ik geregistreerd bij NewBlue, maar deze meldt op een venstertje wel "Nostalgia" als trial en de mogelijkheid een code (die ik niet heb)  in te voeren. Overigens lijkt NewBlue FX ook slechts een trial-versie te zijn.

Dus zit ik nog steeds met het gevoel iets te missen. WeetU raad?

P.S. wat ik ook mis is de gekregen download "The Bonus Package" van Catooh, niet meer op de PC te vinden. 

Weet U nog meer raad?

B.v.dank, Geert.

Voormalige gebruiker schreef op 23.02.2016 om 20:00 uur

Hallo Geert,

Voor Catooh lees deze topic eens door: http://www.magix.info/nl/programmaonderdelen-heractiveren.knowledge.1159333.html

Voor NewBlue Nostalgia neem contact op met Magix Support.

Groet,

Rob