Bij opstarten video deluxe 2013 plus krijg ik de melding: het programma werkt niet meer. Zie hieronder

Ferd schreef op 28.09.2013 om 22:37 uur

Video de Luxe 2013 werkt bij mij niet meer. Na twee maal een herstel uitgevoerd te hebben heb ik het programma opnieuw geinstalleerd. Ook dit helpt niet. Ik krijg de mededeling dat er een melding wordt weergegeven als er een oplossing beschikbaar is. Ben ik getroffen door een smerig virus? Komt de melding van Magix? Wie weet er een oplossing? Alvast bedankt.

Beantwoorden

Met vrienden delen

Aan memo toevoegen

Citeren

Als bedenkelijk melden

Ferd antwoordde op 28.09.2013 22:31 uur

Ik heb precies hetzelfde, nadat ik 2 nieuwe monitorengeïnstalleerd heb. Eerst werkte alles prima. Plotseling liep de zaak vast, bij het vergrotem vam de vensters. Opnieuw programma opgestart en kreeg genoemde melding. Programma opnieuw geïnstalleerd maar geen veranderingen.

Wie kan mij helpen.

Bijzonder: de vorige versie dus Video de luxe 17 deed het wel.  

Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 29.09.2013 om 12:01 uur

Hallo Fed,

Of hier een virus in het spel is kan ik niet zeggen. Zelf denk ik dat het meer software problemen zijn.

1. Allereerst schoon uw windowsregister op. Hiervoor gebruik: CCleaner http://filehippo.com/download_ccleaner/

2. Verwijder alle VDL resten, dit kunt u doen door: mxclean.exe.exe te downloaden vanaf': https://support2.magix.com/customer/nl/node/138  Hiervoor moet wel inloggen.

3. Installeer VDL 2013 opnieuw.

Succes,

Rob 

Ferd schreef op 30.09.2013 om 20:54 uur

Dank je wel Rob,

Inmiddels heb ik na een tip het probleem anders opgelost:

Eerst het programma verwijderd. Daarna opnieuw geïnstalleerd, maar onder een andere naam van de directory die Magix in het installatieprogramma voorstelt.

Daarna werkte alles weer perfect. 

Voormalige gebruiker schreef op 30.09.2013 om 21:34 uur

Dank je wel Rob,

Inmiddels heb ik na een tip het probleem anders opgelost:

Eerst het programma verwijderd. Daarna opnieuw geïnstalleerd, maar onder een andere naam van de directory die Magix in het installatieprogramma voorstelt.

Daarna werkte alles weer perfect. 

Dat is mooi. Veel montage plezier.

Gr.

Rob

fred.lieder schreef op 06.10.2013 om 16:25 uur

Ik heb het probleem ook en heb alle geboden oplossing uitgeprobeerd. Helaas blijft het probleem.