Reacties

mi-bo schreef op 30.10.2020 om 12:22 uur

@j.g.gerbranda

Beste Joost,

Heeft U al geprobeert het als Administrator op te starten

Sc6

Michael/ Forum Moderator

j.g.gerbranda schreef op 30.10.2020 om 12:30 uur

Zojuist geprobeerd als administrator maar dit geeft hetzelfde resultaat.

Joost

mi-bo schreef op 30.10.2020 om 13:16 uur

@j.g.gerbranda

Beste Joost,

Ik ben geen computer expert,

maar is er niet iets verschrikkelijk mis met Uw Pc,

Want al Uw problemen heb ik tot nu toe nog niet meegemaakt in de 16 jaar dat ik met MAGIX werk,

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Bol schreef op 30.10.2020 om 14:07 uur

Hallo Joost,

Uw probleem lijkt mij wederom een softwarematig probleem. Op een of andere manier wordt RUV tegen gehouden . U komt niet op het Com-platvorm van Magix. Zet is tijdelijk uw virusprogramma uit en probeer het nogeens.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 30.10.2020 om 14:51 uur

Hallo Joost,

Wat u ook zou kunnen doen, is het geheugen van uw PC te controleren op fouten. U kunt het geheugen laten controleren via de Windows App. Geef een zoekopdracht geheugenproblemen

Succes, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 30.10.2020, 14:52, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

j.g.gerbranda schreef op 30.10.2020 om 15:55 uur

Zojuist de check op geheugenfouten gedaan. Gaf een melding over simplytec.

Vervolgens RUV file ini verwijdert en het loopt weer.

Voor Mi-B0:

De fouten doen zich op twee computers voor. Het VDL probleem op mijn vaste PC en het RUV probleem op mijn laptop.

Beide machines zijn in top conditie en gewoon goed geconfigureerd. Waarom dit zich dan van de ene op de andere dag voordoet, blijft een raadsel.

Joost

Bol schreef op 30.10.2020 om 18:23 uur

Hallo Joost,

Het doet mij weer deugd om te lezen, nadat u het RUV file.ini bestand hebt verwijderd alles weer goed opstart. Waarom uw problemen zich voordoet van de ene op de andere dag kan ik u ook niet zeggen. Op dit moment is / blijft dat koffiedik kijken. Ik spreek de wens uit, dat na zoveel ellende het nu goed blijft gaan.

Succes👍👍👍 met het digitaliseren van uw bandjes,

Groet, Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 30.10.2020, 18:24, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

j.g.gerbranda schreef op 01.11.2020 om 09:07 uur

Rob en Mi-Bo, beiden hartelijk dank voor jullie meedenken en adviezen. Ik heb zojuist ook simplyclean met veel moeite en een extra programma kunnen verwijderen. Dit gratis meegeleverde programma is een moeilijk te verwijderen programma. Het lijkt erop dat hier een deel van de problemen door veroorzaakt werd op mijn vaste PC.

Nogmaals beiden veel dank.

 

Joost

Bol schreef op 01.11.2020 om 09:46 uur

Hallo Joost,

Met alle plezier gedaan, zelf heb ik hier ook e.a. van opgestoken.

Groet, Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-